// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

بسته الحاقی X-Games بازی Steep معرفی شد

کمپانی یوبی سافت با انتشار تریلری جدید از بازی Steep از بسته الحاقی تازه آن با نام X-Games رونمایی کرد که شامل چالش‌ها و محتویات جدید می‌شود.

بازی ورزشی کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) یعنی Steep به زودی میزبان بسته الحاقی جدیدی می‌شود و محتویاتی با حال و هوای X-Games به آن اضافه خواهد شد. ناشر این بازی قرار است محتوای جدید X Games Pass را در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان ماه)‌ برای بازی منتشر کند و بازیکنان را به منطقه ایکس گیمز در آلاسکا ببرد.

بازیکنان بازی Steep با محتوای جدید می‌توانند حال و هوای مسابقاتی را که در برنامه‌های تلویزیونی X Games نشان داده می‌شود، در بازی تجربه کنند. مسابقاتی همچون Big Air ،SuperPipe و Slopstyle به عنوان چالش‌های X Games در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که کاربران می‌توانند با انجام دادن آن به چالش‌های جدید راه پیدا کنند که البته یوبیسافت به جزئيات آن اشاره نکرده است. سازندگان در این راستا یک تریلر کوتاه نیز از محتویات معرفی شده منتشر کرده‌اند.

علاوه بر محتویات فوق، X Games Pass به همراه یک فیلتر گرافیکی جدید به دست بازیکنان می‌رسد که برای کاربران علاقه‌مند به دهه ۹۰ میلادی می‌تواند جذاب باشد. همچنین چالش‌های Rocket Wings جدیدی نیز در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود. فیلتر گرافیکی دهه ۹۰ در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر ماه) و محتوای راکت وینگز نیز در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۰ دی ماه) قابل دانلود است. گفتنی است که کاربرانی که X Games Pass را داشته باشد یک هفته زودتر به این محتوا دست پیدا می‌کنند.

محتوای ایکس گیمز پس ۱۵ دلار قیمت گذاری شده است و برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. در این میان، مدتی پیش نسخه نینتندو سوییچ بازی Steep در دست ساخت بود که اخیرا توسعه آن لغو شد.

نسخه ویژه‌ای از بازی هم با نام Steep X Games Gold Edition و با قیمت ۴۰ دلار معرفی شده است که بازی استیپ، محتوای ایکس گیمز پس و محتوای پیشین Season Pass Year One به همراه مقداری پول داخل بازی برای خریداری کردن آیتم‌ها، ضمیمه آن شده است.

بازی Steep هم‌اکنون برای PS4 ،Xbox One و پی‌سی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر محتوای جدید X-Games را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در نقد و بررسی زومجی نمره ۶.۵ به بازی Steep تعلق گرفت که برای اطلاع از مطلب کامل آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید. خلاصه‌ای از متن این بررسی به این صورت است:

طرفداران ورزش‌های زمستانی می‌توانند ساعت‌های زیادی را در Steep بگذارنند و از چالش‌های بیشمار بازی لذت ببرند، اما اگر فقط می‌خواهید ببینید تجربه‌ی اسنوبورد و وینگ‌سوت در یک بازی ویدیویی چه حسی دارد، Steep حرف خاصی برای گفتن ندارد. بازی شما را جذب نمی‌کند و باید خودتان وقت بگذارید تا شاید بین درختان کاج و صخره‌ها، صحنه‌های زیبایی خلق کنید و بعد از چند ساعت هم از کنارش بگذارید. اگر از جمع کردن امتیاز و رقابت با دیگر کاربران آنلاین بازی خسته شدید، حداقل می‌توانید از چشم‌اندازهای کوهستان برفی بازی لذت ببرید و در نقشه‌ی بزرگ بازی گشت و گذار کنید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده