// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

ویدیو گیم پلی بازی The Division 2 در نمایشگاه Pax West

در جریان نمایشگاه Pax West که در شهر سیاتل برگزار شده است، ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی The Division 2 به نمایش درآمد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه Pax West که در شهر سیاتل برگزار شده است، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی The Division 2، در یک لایو استریم، دو ویدیوی جدید از گیم‌پلی بازی The Division 2 را به تصویر کشید.

در اولین ویدیو گیم‌پلی بازی The Division 2 شاهد منوی مربوط به تجهیزات و سلاح‌های بازیکنان در بازی هستیم. در ادامه نقشه واشنگتن و وسعت این نقشه به تصویر کشیده می‌شود که وقایع داستانی The Division 2، در این شهر عظیم روایت می‌شود. از طرفی شرکت کنندگان در نمایشگاه Pax West، می‌توانند با مراجعه به غرفه یوبیسافت، دموی بازی The Division 2 را تجربه کنند.

در ویدیو دوم از نمایش گیم‌پلی بازی The Division 2، شاهد نحوه مبارزات و استفاده از محیط هستیم. محیط و نوع استفاده بازیکنان از آن در بازی The Division 2 موردی است که دستخوش تغییرات شده است و بازیکنان به روش‌های مختلفی می‌توانند دشمنان بازی را از بین ببرند. نظر شما کاربران زومجی در مورد نمایش جدید بازی The Division 2 چیست؟ بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید دو ویدیو گیم‌پلی بازی The Division 2 را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده