نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

نتفلیکس سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender را خواهد ساخت

نتفلیکس اعلام کرد که در حال ساخت یک بازسازی لایو اکشن براساس سریال انیمیشنی Avatar: The Last Airbender است.

انیمیشن Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین باد افزار) یک سریال انیمیشنی اکشن،‌ فانتزی و ماجراجویی محبوب از شبکه Nickelodeon (نیکلودئون) بود که حدود یک دهه از پخش آخرین قسمت آن می‌گذرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس در حال ساخت یک بازسازی لایو اکشن برای این مجموعه است. مایکل دنت دیمارتینو و بریان کنیتزکو که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و شورانر در سریال اصلی این مجموعه حضور داشتند و برای ساخت این سریال نیز باز خواهند گشت، وعده دادند که سریال لایو اکشن جدید این مجموعه برخلاف فیلم لایو اکشنی که در سال ۲۰۱۰ براساس آن ساخت شد، در مسیر درستی قرار خواهد داشت. دیمارتینو و کنیتزکو در بیانیه تایید این خبر گفتند:

ما از فرصتی که برای ساخت یک اقتباس لایو اکشن از Avatar: The Last Airbender به‌دست آورده‌ایم، هیجان‌زده هستیم. ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا جهان آنگ را به‌عنوان یک اثر لایو اکشن و چیزی که همیشه تصورش را می‌کردیم و با بازیگرانی با فرهنگ مناسب و غیر سفید پوست تحقق ببخشیم.

شما همچنین می‌توانید اولین تصویر مفهومی منتشر شده از سریال Avatar: The Last Airbender توسط نتفلیکس را مشاهده کنید:

Avatar: The Last Airbender

این بیانیه در واقع دارای یک واکنش نسبتا تند به فیلم The Last Airbender (آخرین بادافزار) به کارگردانی ام. نایت شیامالان است که در این فیلم شاهد استفاده از بازیگرانی سفید پوست برای برخی از نقش‌های اصلی فیلم بودیم که با انتقادات تندی در زمان اکران مواجه شد. با این حال، به طور کلی فیلم The Last Airbender از مشکلات بیشتری رنج می‌برد و این فیلم لایو اکشن با انتقادات بسیاری در رابطه با فیلمنامه پر از اشکال، داستان بیش از حد تیره و اکشن‌های بسیار خشن در مقایسه با سریال انیمیشنی آن، مواجه شده بود. حال باید دید که نتفلیکس در سریال Avatar: The Last Airbender چقدر به منبع اصلی وفادار خواهد بود که با توجه به حضور سازندگان اصلی آن در این سریال می‌توان به تحقق این موضوع امید زیادی داشت.

فصل اول سریال Avatar: The Last Airbender در سال ۲۰۰۵ از شبکه نیکلودئون به روی آنتن رفت و در مجموع ۶۱ قسمت در سه فصل از این انیمیشن سریالی تولید و منتشر شده است. این سریال داستان آخرین آواتار به‌نام آنگ را روایت می‌کند که دنیای آن به چهار بخش قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد تقسیم شده است. سریال The Legend Of Korra (افسانه کورا) نیز اسپین آف انیمیشنی این مجموعه است که در مجموع در ۴ فصل با ۵۲ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ شبکه نیکلودئون منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده