// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰

بازی Luigi's Mansion 3 برای نینتندو سوییچ معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت کمپانی نینتندو، بازی Luigi's Mansion 3 برای نینتندو سوییچ معرفی شد.

یکی از مجموعه‌های قدیمی نینتندو، سری Luigi's Mansion است که هواداران خاص خودش را دارد. در این بازی بازیکنان در نقش لویجی دوست داشتنی قرار می‌گیرند و وارد یک عمارت بزرگ و مرموز می‌شوند. حال در این راه با روح‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که باید آن‌ها را از میان بردارید.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو بازی Luigi's Mansion 3 را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد. در ادامه اعلام شد که این بازی همچنان در دست ساخت است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه نیز کمپانی نینتندو نسخه اول بازی Luigi's Mansion را برای نینتندو 3DS تایید کرد.

نسخه نینتندو 3DS بازی Luigi's Mansion در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) روانه بازار می‌شود. این نسخه ویژگی‌های جدید و مخصوص به خودش را دارد که از میان آن‌ها، می‌توان به حالت دو نفره مشارکتی بازی اشاره کرد. در این حالت بازیکنان می‌توانند با یکدیگر وارد جهان بازی شوند و به گشت و گذار بپردازند. همچنین اگر دوست شما بازی را خریداری نکرده است، تنها می‌توانید باس فایت‌ها را به صورت مشارکتی انجام دهید.

در کنار این موارد، نسخه نینتندو 3DS بازی Luigi's Mansion نیز از آمیبوهای نینتندو پشتیبانی می‌کند؛ در طول بازی زمانی که روی چهار آمیبوی سازگار با یکدیگر ضربه بزنید، می‌توانید محل روح‌های بازی را شناسایی کنید و با حرف زدن با Toad، نوار سلامت لویجی بازیابی می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوهای بازی Luigi's Mansion 3 و بازی Luigi's Mansion نسخه نینتندو سوییچ را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده