نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

اشاره احتمالی یوبیسافت به بازی Child of Light II

ظاهرا توییت جدید پاتریک پلورد، مدیر نوآوری یوبیسافت از ساخته شدن دنباله بازی Child of Light حکایت می‌کند.

کمپانی یوبیسافت به تازگی از انتشار بازی Child of Light و بازی Valiant Hearts در پاییز سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. کمپانی Ubisoft احتمالا در جریان اطلاع‌رسانی این خبر به یکی از بازی‌هایی که در آینده از استودیو یوبیسافت مونترال شاهد خواهیم بود، اشاره کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پاتریک پلورد، مدیر نوآوری یوبیسافت تصویری از اجرای بازی Child of Light در حالت دستی کنسول نینتندو سوییچ به اشتراک گذاشته است. در حالی که به نظر می‌رسد این تصویر تنها نحوه اجرای بازی Child of Light روی نینتندو سوییچ را به نمایش در می‌آورد، اما ظاهرا پلورد به کمک این تصویر قصد اشاره به مورد دیگری را داشته است.

زمانی که به گوشه سمت راست تصویر نگاه کنید، می‌توانید کلمات «of Light II» را که روی یک تکه کاغذ نوشته شده است، مشاهده کنید. با توجه به موقعیت کنسول نینتندو سوییچ در تصویر، نمی‌توانیم تمام آنچه را که روی کاغذ نوشته شده است، بخوانیم، اما چیزی که پلورد قصد اشاره به آن را داشته است، کاملا واضح است.

البته از آنجایی که هنوز بازی Child of Light II به صورت رسمی تایید نشده است، نمی‌توان بیش از اندازه درباره آن هیجان‌زده شد. با این حال، بازی Child of Light در زمان عرضه به خاطر سبک هنری خاص خود با استقبال بسیار خوب منتقدان روبرو شد و مدت‌ها است که خبری از این سبک منحصربه‌فرد و جذاب شنیده نمی‌شود. با تمام این تفاسیر، ساخته شدن یک دنباله برای بازی Child of Light  چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد، اما در حال حاضر هیچ تایید رسمی وجود ندارد و باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

شما می‌توانید تصویر اجرای بازی Child of Light در کنسول نینتندو سوییچ را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Child of Light II


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده