// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

وسایل نقلیه ماه آگوست بازی The Crew 2 معرفی شدند

کمپانی یوبی سافت با انتشار یک ویدیو، وسایل نقلیه ماه آگوست بازی The Crew 2 را معرفی کرد.

یکی از مواردی که سازنده‌های بازی‌های رانندگی به آن توجه می‌کنند، اضافه کردن ماشین‌های جدیدی در بازه زمانی‌های مشخص است تا کاربران بتوانند تجربیات جدیدتری کسب کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Ivory Tower و کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، به ترتیب سازنده و ناشر بازی The Crew 2، با انتشار یک ویدیو محتویات ماه آگوست بازی The Crew 2 را معرفی کردند.

محتوای جدید Vehicle Drop بازی The Crew 2 شامل مدل ۲۰۱۷ موتور سیکلت MV Agusta Brutale Dragster RR و ماشین Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio مدل ۲۰۱۶ می‌شود. در حال حاضر تنها کاربرانی که سیزن‌پس بازی The Crew 2را خریداری کرده‌اند، می‌توانند محتویات ذکر شده را تجربه کنند. سایر بازیکنان در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (پنج سپتامبر) فرصت تجربه‌ی این دو وسیله نقلیه را خواهند داشت. در ادامه می‌توانید ویدیو Vehicle Drop ماه آگوست بازی The Crew 2 را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی The Crew 2 توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

The Crew 2 بی شک برای افرادی که یک مسابقه هیجان‌انگیز آرکید می‌خواهند، یک بازی سرگرم‌کننده است که پتانسیل بالای برای محتوای جدید در آینده دارد. وجود استایل‌های رقابتی متفاوت در کنار هندلینگ خوب هدایت هر یک از وسایل نقلیه علی‌رغم تمایز‌هایی که دارند، ساخته یوبی‌سافت را به محصولی سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل کرده است. البته هنوز هم بازی از سیستم لوت‌باکس ناکارآمد،‌انیمیشن‌های شدیدا ضعیف شخصیت‌ها و فیزیک بد به ویژه در زمان برخورد با موانع رنج می‌برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده