// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶

پیروزی شهریار شاکی، نمایده ایران در دور اول رقابت‌های Starcraft 2 در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018

شهریار شاکی، نماینده ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018، با پیروزی در اولین مرحله مسابقات Starcraft 2، به مرحله نیمه‌‌نهایی صعود کند.

صبح امروز در جریان مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸،‌ اولین دور از رقابت‌های بازی استارکرفت ۲ برگزار شد که در جریان آن شهریار شاکی، نماینده کشورمان ایران موفق شد با شکست نماینده میزبان از کشور اندونزی به دور نیمه نهایی مسابقات استارکرفت 2 صعود کند. ورزش‌های الکترونیک برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی حضور دارند و ایران در دو رشته استارکرفت ۲ و PES 2018، سه نماینده دارد. طبق قوانین مسابقات، دو دور اول رقابت ها به صورت Best of 5 برگزار می‌شود و بازیکنی که موفق به پیروزی در سه رقابت از پنج رقابت شود، پیروز مسابقه خواهد بود. شهریار شاکی در اولین رقابت با Nyoman Arie Pranasakti با نام مستعار Jaquelton، نماینده اندونزی روبرو شد و توانست سه دور متوالی در سه نقشه Para Site ،Acid Plant و Blueshift با شکست حریف خود به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

از طرفی Cho Seongju (با نام مستعار Maru) از کشور کره و Pichayut Prasertwit (با نام مستعار StriKE) نماینده کشور تایلند نیز در مسابقه‌ای با یکدیگر روبرو شدند که در نتیجه آن، Cho Seongju نماینده کشور کره موفق شد تا با شکست سه بر هیچ رقیب به دور نیمه نهایی صعود کند.

دور نیمه نهایی مسابقات امروز هشتم شهریور در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود. در این دور از رقابت‌ها شهریار شاکی با نام مستعار DeMiGoD باید با Cho Seongju با نام مستعار Maru از جمله برترین بازیکنان مسابقات استارکرفت ۲ در جهان روبرو شود. بخش کامپوننت شرکت ام‌اس‌آی امسال اسپانسرینگ شهریار شاکی را در مسابقات برعهده دارد.

ما هم در تیم زومجی این پیروزی شهریار شاکی را تبریک می‌گوییم.

شهریار شاکی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده