نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

موجودی نسخه Power Armor بازی Fallout 76 به پایان رسید

تمام نسخه‌های ویژه Fallout 76 به فروش رسیدند و دیگر هم شاهد تولید این نسخه نخواهیم بود.

نسخه ویژه بازی Fallout 76 در جریان E3 2018 معرفی شد و از همان زمان هم بتسدا (Bethesda) از محدودیت در عرضه این نسخه صحبت کرده بود. نسخه‌ای تحت عنوان Power Armor Edition که با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفت و اکنون با اتمام موجودی آن، خیلی از طرفداران فال اوت از محدود بودن تعداد آن ناراضی هستند.

این موضوع زمینه‌ساز بحث‌هایی در توییتر شده و دوست‌داران فال اوت از مسئولین بتسدا درخواست کرده‌اند فکری به حال این ماجرا کنند. پیت هاینز به عنوان معاون ارشد بخش بازاریابی و روابط عمومی بتسدا هم در این ارتباط توضیحاتی داده است:

ما تا حد توان و به اندازه‌ای که توانسته‌ایم این نسخه را تولید کرده و برای پیش‌فروش در اختیار طرفداران بازی گذاشتیم، ولی ساخت و تولید این نسخه ساده نیست و به زمان زیادی نیاز دارد. تا جایی که امکان داشت خط‌های تولید زیادی را به Power Armor Edition اختصاص دادیم تا این نسخه‌ها برای زمان انتشار بازی آماده باشند، ولی باز هم عذرخواهی می‌کنیم اگر موفق به خرید آن نشده‌اید.

یکی از بزرگترین مشکلات سر راه این نسخه ویژه و سایر نسخه‌های مخصوص بازی‌ها به بازار خاکستری برمی‌گردد؛ عبارتی که برای خرید و فروش اجناس در کشورهای مختلف برای سود بیشتر به کار می‌رود و برای مثال یک فروشنده جنسی را با قیمت کمتر در کشوری تهیه کرده و با قیمت بالاتر در کشور دیگر به فروش می‌رساند. این موضوع تقریباً برای تمام کمپانی‌ها پیش می‌آید و به نظر می‌رسد در حال حاضر هم نسخه ویژه فال اوت به آن گرفتار شده است.

Fallout 76 Power Armor Edition شامل موارد مختلفی می‌شود، از جمله یک عدد کلاهخود پاور آرمور T-51 که طرفداران فال اوت با آن آشنایی دارند؛ کلاهخودی که لامپ روی آن روشن می‌شود و دستگاهی برای ایجاد حالت رادیویی و بم صدا دارد، نقشه ویرجینیای غربی که به شکل شبرنگ ساخته شده و در تاریکی می‌درخشد، یک عدد کیف، تعدادی ماکت و فیگور و محتویاتی برای داخل بازی.

فال اوت 76 به عنوان یک بازی همیشه آنلاین و با محوریت گیم‌پلی چند نفره در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه بتای بازی هم در ماه اکتبر در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و ابتدا دارندگان کنسول مایکروسافت می‌توانند آن را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده