نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

حضور بازیگر جدیدی در فصل سوم سریال Stranger Things تایید شد

شبکه نتفلیکس حضور بازیگر جدیدی در فصل سوم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل سوم سریال Stranger Things تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مایا هاوک، بازیگر سریال Little Women (زنان کوچک)، به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده و قرار است نقش یک شخصیت جدید در این سریال را بازی کند. هاوک قرار است نقش یک دختر سرکش به‌نام رابین را در فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند که از انجام کارهای روزانه و تکراری خسته شده و به دنبال هیجان در زندگی خود است. با این حال، او با کشف یک راز تاریک و پنهان در شهر هاوکینز در ایالت ایندیانا یک راه‌حل برای ایجاد هیجان و تغییر در زندگی خود پیدا می‌کند. 

Stranger Things

مایا هاوک دختر ایثن هاک و اوما تورمن است. علاوه بر این، شخصیت اریکا با بازی پرایا فرگوسن که خواهر کوچک‌تر شخصیت لوکاس سینکلر با بازی کلب مک لاگلین است، در فصل سوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت و قرار است نقش مهم‌تر و پر رنگ‌تری را در فصل سوم این سریال داشته باشد. شخصیت اریکا قرار است در فصل سوم این سریال به دوستانش برای دفاع از شهر هاوکینز در برابر یک تهدید جدید کمک کند. علاوه بر این، شبکه نت فلیکس به دنبال استخدام بازیگر برای سه نقش شهردار لری کلاین، بروس و پاتریشیا براون هست که قرار است در فصل سوم سریال Stranger Things حضور داشته باشند. انتظار می‌رود تا پیش از شروع فیلمبرداری بازیگران این نقش‌ها نیز معرفی شوند.

ماه آذر امسال، شبکه نت‌فلیکس سریال Stranger Things را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. بدین ترتیب در مقایسه با فصل دوم این سریال که در ۹ قسمت تولید و منتشر شد، فصل سوم این سریال با کاهش یک قسمتی روبه‌رو شده است. فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things طی یک یا دو ماه آینده رسما آغاز خواهد شد. مانند دو فصل گذشته، کار ساخت فصل سوم این سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه برادران دافر پس از ساخت و انتشار فصل سوم سریال Stranger Things، از این سریال جدا خواهند شد که نت‌فلیکس خیلی سریع این شایعه را تکذیب کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده