نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱

تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Starlink: Battle for Atlas منتشر شد [گیمزکام 2018]

کمپانی یوبی سافت تصاویر و تریلر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی Starlink: Battle for Atlas در نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 تریلر و تصاویر جدیدی از بازی علمی تخیلی و اکشن ماجراجویی Starlink: Battle for Atlas منتشر کرده است.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که داستان بازی Starlink: Battle for Atlas درباره گروهی از محققان فضایی است که باید اطلس را از دست ربات‌های شروری که Forgotten Legion نام دارند، نجات دهند. این بازی اثری جهان باز با المان‌های نقش‌آفرینی است که بازیکنان در آن می‌توانند به طور دلخواه به شخصی‌سازی سفینه‌ها اقدام کنند. در این بازی شاهد سلاح‌ها و ویژگی‌های خلبانی متفاوتی خواهیم بود که با توجه به موقعیت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

بازی Starlink: Battle for Atlas در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در نسخه نینتندو سوییچ بازی Starlink: Battle for Atlas شاهد محتوای بیشتری نسبت به سایر نسخه‌ها خواهیم بود که از میان آن‌ها می‌توان به کاراکتر فاکس مک‌کلاود و سفینه معروفش اشاره کرد. شما می‌توانید تصاویر و تریلر جدید این بازی اکشن ماجراجویی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

Starlink: Battle for Atlas


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده