نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تاریخ انتشار بازی Undertale برای نینتندو سوییچ مشخص شد

تاریخ انتشار بازی تحسین‌شده Undertale برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام شد.

در اسفند ماه سال گذشته کمپانی نینتندو در جریان استریم نینتندو دایرکت از انتشار بازی مستقل کلاسیک Undertale برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. با این حال، به زمان انتشار این نسخه از بازی آندرتیل اشاره‌ای نشد و تنها شاهد تیزر ساده‌ای بودیم که از عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ حکایت می‌کرد.

حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Undertale ماه آینده به کنسول هیبریدی نینتندو راه می‌یابد. توبی فاکس، سازنده بازی اخیرا در توییتر اعلام کرد که این بازی تحسین‌شده در تاریخ ۲۴ شهریورماه (۱۵ سپتامبر) در ژاپن عرضه خواهد شد که در واقع سالگرد سه سالگی بازی نیز به شمار می‌آید. همچنین فاکس وعده داد که جزئیات سایر مناطق به زودی اعلام خواهد شد. شایان ذکر است که این نسخه از بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

سال گذشته پلتفرم‌های بازی Undertale گسترش یافت و شاهد عرضه بازی برای پلی ‌استیشن 4 و پلی ‌استیشن ویتا بودیم. نسخه‌های پلی‌استیشن بازی به نحوی با نسخه کامپیوتر بازی تفاوت داشت که از میان این تفاوت‌ها می‌توان به وجود مکان Dog Shrine و کاراکتر غیرقابل‌بازی مخفی با مکالمه‌های متفاوت اشاره کرد. این موارد تجربه منحصربه‌فردی را برای کاربران پلی‌استیشن به ارمغان آورد، اما با این حال هنوز مشخص نیست که در نسخه نینتندو سوییچ هم این موارد وجود دارد یا شاهد ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری خواهیم بود.  

بازی Undertale به خاطر داستان‌گویی و شخصیت‌پردازی قوی، خلق لحظات به‌یاد‌ماندنی و البته سیستم مبارزه جذاب و خلاقانه از زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

نگذارید مستقل بودن «آندرتیل» گول‌تان بزند. این بازی یکی از عمیق‌ترین و جذاب‌ترین نقش‌آفرینی‌های سال‌های اخیر است که از مکانیک‌ها و مواد اولیه‌ی سنتی ژانر برای خلق تجربه‌ای تازه استفاده کرده؛ تجربه‌ای که هر گوشه‌اش با یک غافلگیری تزیین شده است. اگر اهل ماجراجویی‌های دیوانه‌وار فانتزی هستید، این بازی را از دست ندهید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده