نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶

تاریخ انتشار بتای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4

از ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) بتای بخش Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 آغاز خواهد شد. این بخش همان حالت بتل رویال بازی است. 

به‌تازگی و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به پستی که در توییتر رسمی بازی Call of Duty منتشر شده، متوجه شدیم بتای بخش Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 که همان بخش بتل رویال بازی است، در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) آغاز می‌شود. پس اگر کلاینت بتای بازی را هنوز روی پلتفرم خود دارید، آن را حذف نکنید چرا که پس از انتشار بتای حالت Blackout از طریق همین کلاینت به آن دسترسی خواهید داشت. 

کمپانی اکتیویژن اطلاعات جدید را درباره‌ی این حالت منتشر کرده و خبر خوشحال کننده این است که علاقه‌مندان برای شرکت در این حالت، لازم نیست یک کد جدید دریافت کنند و با همان کد قبلی که کلاینت بازی را دیافت کرده بودند، می‌توانند حالت Balckout را تجربه کنند اما، نکته‌ی مبهم حجم حالت مذکور است و علاقه‌مندان هنوز نمی‌دانند که آیا تبدیل کلاینت بازی به کلاینت حالت Blackout با دانلود یک فایل حجیم رخ می‌دهد یا خیر.

با توجه به اطلاعاتی که سازندگان بازی منتشر کرده‌اند، مشخص شد که که بازیکنان می‌توانند حالت Blackout را به سه شکل تک‌نفره (Solo)، دو نفره (Duo) و تیمی (Squad) تجربه کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Treyarch، در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده