نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

تصاویر شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 روی جدید‌ترین بلیبوردهای تبلیغاتی بازی

کمپانی راک‌استار گیمز بیلبودهای جدیدی را به منظور تبلیغ بازی Red Dead Redemption 2 نصب کرده است که شخصیت آرتور مورگان و سایر اعضای گروه ون در لیند را نشان می‌دهند.

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال جاری به حساب می‌آید، بنابراین جای تعجبی ندارد که کمپانی راک‌استار گیمز تمام تلاش خود را برای تبلیغات این بازی به کار بگیرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بیلبورد‌های تبلیغاتی جدیدی از این بازی به شدت مورد انتظار وسترن در سواحل شرقی ایالات متحده نصب شده‌اند که بسیار تماشایی به نظر می‌رسند. این بیلبورد‌ها آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی و سایر اعضای گروه Van der Linde را به نمایش در می‌آورد. این بیلبوردها همچنین عبارت Outlaws For Life را نشان می‌دهند که ظاهرا عبارت تبلیغاتی یا تگ‌لاین بازی Red Dead Redemption 2 است؛ چرا که کمپانی تیک-تو اینتراکتیو چند روز پیش این نشان تجاری را در ایالات متحده ثبت کرد. اگر این عبارت برای‌تان آشنا به نظر می‌رسد، باید بگوییم که این مورد به خاطر نزدیک بودن آن به نام بسته الحاقی Outlaws to the End بازی Red Dead Redemption است. شما می‌توانید برخی از بیلبوردهای شهر نیویورک را در ادامه مشاهده کنید.

Red Dead Redemption 2

این بیلبوردها تقریبا همزمان با انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 که هفته گذشته شاهد آن بودیم، در معرض نمایش قرار گرفتند. این تریلر طولانی نگاه خوبی به نحوه انجام بازی و فعالیت‌هایی که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها مشارکت کنند، داشت. شما می‌توانید این تریلر گیم‌پلی را که روی کنسول پلی استیشن 4 پرو ظبط شده بود، از اینجا مشاهده کنید. وقایع بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۱۸۹۹ رخ می‌دهد و این بازی یک داستان حماسی از زندگی در امریکا در آغاز دوران عصر مدرن است. کمپانی راک‌استار گیمز در خصوص داستان این بازی گفته است:

پس از اینکه یک دزدی در غرب شهر بلک‌واتر مطابق برنامه پیش نمی‌رود، آرتور مورگان و اعضای گروه ون در لیند مجبور به فرار می‌شوند. با اینکه مامورین فدرال و بهترین جایزه‌بگیران کشور برای دستگیری آن‌ها تلاش می‌کنند، گروه Van der Linde برای زنده ماندن در محیط بی‌رحم امریکا باید به دزدی، غارت و البته زد و خورد روی آورند. آرتور مورگان به مرور زمان در شرایطی قرار می‌گیرد که باید بین باور‌های خود و وفادار ماندن به گروهی که با آن بزرگ شده است، یکی را انتخاب کند.

شخصی با نام مایک مهاردی نیز با انتشار توییت جدیدی از نصب شدن بیلبورد تبلیغاتی جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 در نیویورک خبر داد که تصویر این بیلبورد را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. مهاردی در توضیحات این توییت نوشت:

این بیلبورد تبلیغاتی از بازی Red Dead Redemption 2 روز دوشنبه در گوشه تقاطع هوستون و لافایِت شهر نیویورک نصب شد.

Red Dead Redemption 2

کمپانی راک‌استار گیمز در اردیبهشت‌ماه سال جاری تریلر دیگری را از بازی RDR2 منتشر کرد که حضور جان مارستون، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption را در این بازی تایید کرد. همچنین پس از تاخیرهای بسیار بازی Red Dead Redemption 2، کمپانی Take-Two Interactive گفت که این بازی دیگر با تاخیر مواجه نخواهد شد و در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر می‌شود. با اینکه نسخه کامپیوتری بازی RDR2 به صورت رسمی تایید نشده است، اما یکی از برنامه‌نویسانی که روی این بازی کار می‌کند، به انتشار احتمالی آن برای این پلتفرم اشاره کرده است. استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک-تو اینتراکتیو در تیرماه امسال در مصاحبه‌ای گفت که بعید است بازی Red Dead Redemption 2 به اندازه بازی Grand Theft Auto V فروش داشته باشد، اما عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. وی در این‌باره گفت:

انتظار اینکه هر محصولی از نظر فروش به خوبی سودآورترین محصول سرگرمی تمام ادوار عمل کند، دشوار است. فکر نمی‌کنم این انتظار معقولی باشد. انتظار و البته اعتقاد ما بر این است که بازی Red Dead Redemption 2 به محصولی به شدت خلاقانه تبدیل خواهد شد و از نظر فروش خارق‌العاده عمل خواهد کرد. البته در حال حاضر نمی‌توان به طور قطع این مورد را اعلام کرد، چرا که باید در وهله اول بازی را منتشر کنیم و سپس ببینیم بازیکنان چه نظری راجع به آن دارند.

شما می‌توانید تا زمان عرضه بازی با مطالعه مقاله «معرفی آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2» و مقاله «Red Dead Redemption 2؛ یک ماجراجویی واقعی و پرجزییات در غرب وحشی» اطلاعات کاملی از بازی به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده