نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۹

تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

کمپانی راک‌استار گیمز همان‌طور که وعده داده بود، اولین ویدیو گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد. 

Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های امسال است که تا به امروز، چند تریلر سینمایی از آن منتشر و اطلاعاتی هم از بازی ارائه شده است. البته در این بین بازی چند باری هم تاخیر خورده است و بالاخره قرار است در تاریخ چهارم آبان برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. راک‌استار گیمز، سازنده بازی، دیروز اعلام کرده بود که امروز اولین تریلر گیم‌پلی بازی را منتشر خواهد کرد و حال، این ویدیو منتشر شده است و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب با کیفیت 4K

در این تریلر می‌توانید بخش‌های مختلفی از بازی را تماشا کنید و با مکانیزم‌های مختلف این بازی جهان‌باز آشنا شوید. یکی از مواردی که در ویدیو کاملا به چشم می‌آید، گرافیک بسیار زیبای بازی است و همه‌چیز از طراحی محیط‌ها گرفته تا انیمیشن‌های مربوط به شخصیت‌ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. همچنین طبق نمایش بازی، شخصیت مورگان، کاراکتر اصلی بازی، این قابلیت را دارد که با روش‌های مختلفی با جهان و مردم آن تعامل داشته باشد. به طور دقیق‌تر، قرار نیست شما همیشه کارتان را از طریق زور پیش ببرید و این امکان در بازی فراهم شده است تا گاهی هم با شخصیت‌های دیگر صحبت کنید و مشکلات موجود را به این شکل حل کنید. حتی به لطف جهان پویایی که راک‌استار برای بازی خلق کرده است، تمام رفتار‌های شما با کاراکتر‌های دیگر یا حتی اعضای گروه‌تان در ذهن آن‌ها ثبت خواهد شد و بسته به اینکه چه رفتاری با افراد دیگر داشته‌اید، ممکن است اتفاقات مختلفی برای‌تان رخ بدهند. 

همچنین اگر با دقت تریلر را تماشا کرده باشید، متوجه شده‌اید که در قسمتی از آن دو شخصیت ابیگیل مارستون و پسرش یعنی جک هم حضور دارند و در کنار آتش نشسته‌اند. باید منتظر ماند و دید که این دو شخصیت تا چه حد نقش مهمی در بازی ایفا خواهند کرد. 

بازی رد دد ردمپشن ۲ در حالی ۴ آبان امسال منتشر خواهد شد که موسسه NPD پیش‌بینی کرده این بازی، پرفروش‌ترین محصول امسال در آمریکا خواهد بود. همچنین یک کتاب راهنما هم برای این بازی معرفی شده است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده