نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹

تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 اعلام شد

راک‌استار گیمز تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را رسما اعلام کرد که بر اساس آن، بازی آبان سال آینده منتشر می‌شود.

بازی Red Dead Redemption 2 ابتدا قرار بود پاییز سال ۲۰۱۷ منتشر شود که راک استار با تاخیری چند ماهه، عرضه آن را به بهار ۲۰۱۸ موکول کرد. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت تاریخ انتشار جدید بازی را اعلام کرد که بر اساس آن، بازی تا پاییز سال جاری میلادی تاخیر خورده است. با این حال این بار شاهد تاریخ دقیقی هستیم و Red Dead Redemption 2 قرار است ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۹۷) منتشر شود. این شرکت همچنین با انتشار متنی در این مورد گفت:

ما از اینکه اعلام می‌کنیم بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر منتشر خواهد شد هیجان‌زده هستیم. البته از تمامی افرادی که بابت این تاخیر ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنیم. ما امیدوار بودیم که بازی را زودتر منتشر کنیم، اما به زمان بیش‌تری برای بهبود آن نیاز داشتیم. امیدواریم زمانی که بازی منتشر شد، شما هم با ما هم‌عقیده باشید که Red Dead Redemption 2 ارزش این میزان صبر کردن را داشت.

بازی Red Dead Redemption 2 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. تا به امروز راک‌استار اشاره‌ای به نسخه کامپیوتر این بازی نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده