// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

بازی Red Dead Redemption 2 دیگر تاخیر نخواهد خورد

در جریان نشست خبری گزارش مالی کمپانی تیک-تو اینتراکتیو، استروس زلنیک اعلام کرد که Read Dead Redemption 2 دیگر تاخیر نخواهد خورد.

هفته‌ی پیش بود که بازی Red Dead Redemption 2 برای دومین بار تاخیر خورد و اعلام شد که این بازی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده و نشست خبری گزارش مالی کمپانی تیک‌-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive، کمپانی مادر کمپانی Rockstar Games)، استروس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو، اعلام کرد که Red Dead Redemption 2 دیگر تاخیر نخواهد خورد.

استروس زلنیک در این باره گفت:

تمامی تلاش تیم سازنده و کمپانی این است که بتوانند اثری را ارائه دهند که در هر زمینه، بهترین کیفیت را داشته باشد. بیشتر از هر موقع دیگری احساس افتخار می‌کنیم که در حال انجام این کار هستیم. سیاست کلی ما این است که یک بازی را زمانی عرضه کنیم که از هر نظر بی‌نقص و عالی باشد. از این‌رو کمپانی راک‌استار گیمز احساس کرد که بازی به پولیش بیشتری نیاز دارد و تاخیر دوباره روی بازی را قبول کردیم. بازی Read Dead Redemption 2 در تاریخ چهار آبان ۹۷ (۲۶ اکتبر) عرضه خواهد شد و مطمئن هستم که دیگر شاهد تاخیر برای این بازی نخواهیم بود.

کمپانی Take-Two معتقد است که بازه زمانی تعطیلات، بهترین زمان برای عرضه بازی است

بازی Red Dead Redemption 2 در ابتدا قرار بود بهار سال جاری میلادی عرضه شود و زلنیک در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که Take-Two به‌عنوان یک کمپانی تجربه‌ی خاصی در عرضه بازی‌ها در بازه زمانی مختلف دارد و بازه زمانی تعطیلات، بسیار سودمند خواهد بود زیرا بازیکنان وقت بیشتری برای تجربه و بازی کردن دارند. از طرفی زمانی که شاهد نسخه‌ی جدید از مجموعه Battlefield و مجموعه Call of Duty در این بازه زمانی هستیم، رقابت کمتری صورت خواهد گرفت.

استروس زلنیک در این باره نیز اعلام کرد:

ما بازی‌هایی را در بازه زمانی‌های مختلفی عرضه می‌کنیم. بازه زمانی تعطیلات، می‌تواند زمان قدرتمندی برای عرضه بازی باشد و حال شاهد عرضه بازی‌های رقابتی در این زمان هستیم و نسبت به ۱۰ سال گذشته، دستان سازنده برای عرضه بازی‌های داستان محور بازتر است. از این‌رو ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که بازی Red Dead Redemption 2 در این بازه زمانی عرضه خواهد شد.

استروس زلنیک در ادامه صحبت‌های در مورد راک استار و تلاش بی‌وقفه این کمپانی برای توسعه بازی گفت:

کمپانی راک استار در گذشته استراحت خاصی را انجام نداده و مدام در حال ارائه ایده‌های متفاوت بوده تا بتوانند محدودیت‌ها را از بین ببرند و تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهند. گفتن این کلمات برای من بسیار ساده است اما انجام دادن‌شان کار سختی است و من با دیگران در مورد کار راک استار گیمز، همیشه بحث می‌کنم.

درانتها استروس زلنیک اعلام کرد که تیک-تو اینترکتیو، به‌عنوان یک کمپانی تمرکز اصلی‌اش ملاحضات مالی نیست.

تعهد داشتن به کیفیت، بر ملاحضات مالی ارجعیت دارد. خوشبختانه باورهای‌مان بسیار منطقی و محیط کاری‌مان بسیار منظم است که این دو مورد سبب می‌شود که مردم به‌عنوان سازنده، بتوانند احساس امنیت کرده و بهترین کار خود را ارائه دهند.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهار آبان ماه روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده