نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 روی پلی استیشن 4 پرو ضبط شده بود

تریلر گیم‌پلی جدید بازی Red Dead Redemption 2 با کنسول پلی‌استیشن 4 پرو ضبط شده بود و این در حالی است که بازی از کنسول ایکس باکس وان ایکس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پس از انتشار چندین تریلر که محیط‌ها و عوامل بصری بازی Red Dead Redemption 2 را به تصویر کشید، کمپانی راک‌استار گیمز روز گذشته اولین تریلر گیم‌پلی این بازی به شدت مورد انتظار را در معرض نمایش قرار داد که با گرافیک خارق‌العاده‌اش هوش از سر بازیکنان پراند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر گیم‌پلی تازه Red Dead Redemption 2 با کنسول پلی استیشن 4 پرو ضبط شده است.

با توجه به بلاگ پلی‌استیشن، تریلر گیم‌پلی تازه‌ای که کمپانی راک‌استار گیمز روز گذشته از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد، با کنسول پلی استیشن 4 پرو و از روی ویدیوهای درون بازی ضبط شده بود و با رزولوشن 4K به نمایش در آمده است، هر چند هیچ جزئیات خاصی از شیوه‌ رندر عوامل بصری 4K ارائه نشده است.

علاوه بر اینکه بازی Red Dead Redemption 2 از کنسول پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد، این بازی در کنسول ایکس باکس وان ایکس از قابلیت نمایش عوامل بصری با رزولوشن 4K و قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین دارندگان هر یک از این کنسول‌های می‌توانند از مزایای در نظر گرفته شده بهرمند شوند. 

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تا زمان عرضه بازی با مطالعه مقاله «معرفی آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2» و مقاله «Red Dead Redemption 2؛ یک ماجراجویی واقعی و پرجزییات در غرب وحشی» اطلاعات زیادی از بازی به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده