نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹

تریلر های جدید Fallout 76 به نمایش قابلیت Photo Mode و سیستم S.P.E.C.I.A.L بازی می‌پردازد

کمپانی بتسدا در نمایشگاه QuakeCon اطلاعات و تریلر‌های بیشتری را از بازی Fallout 76 به اشتراک گذاشت.

به تازگی تاد هاوارد از کمپانی بتسدا، طی پنلی در نمایشگاه QuakeCon اطلاعات و تریلرهای بیشتری را از بازی Fallot 76 به اشتراک گذاشته است. در اولین ویدیو، قابلیت Character ID Badge خلق کاراکترها (که این بخش طبق گفته هاوارد حتی بهتر از قبل خواهد بود) به نمایش در می‌آید. این بخش شامل یک حالت Photo Mode است و امکان گرفتن عکس از کاراکترها را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

سایر ویدیوها به نمایش سیستم S.P.E.C.I.A.L تازه بازی می‌پردازند که مبتنی بر صدها کارت مختلف است و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را با همراهان تعویض کنند یا آن‌ها را به اشتراک بگذارند. زمانی که بازیکنان به سطوح بالاتر راه می‌یابند، کارت‌های تازه و امتیازات آماری جدیدی دریافت می‌کنند. موضوع زمانی جالب می‌شود که بازیکنان هنگام رسیدن به سطح ۵۰ دیگر امتیازات آماری دریافت نمی‌کنند، اما همچنان کارت‌های جدید به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این مورد امکان پیشرفت در بازی را برای بازیکنان فراهم می‌آورد، در حالی که پیشرفت آماری آن‌ها محدود می‌کند. همچنین پرک‌ها را می‌توان در بسته‌های کارت پیدا کرد که از این نظر شباهت بسیاری به بازی‌های کارتی دارد.

بازی Fallout 76 در تاریخ بیست‌وسوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) به صورت جهانی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و بازیکنان می‌توانند از طریق فروشگاه آمازون به پیش خرید این بازی اقدام کنند. شما می‌توانید تریلر‌های تازه بازی Fallout 76 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

تریلر قابلیت Character ID Badge | دانلود از وب‌سایت آپارات

تریلر سیستم S.P.E.C.I.A.L - بخش اول | دانلود از وب‌سایت آپارات

تریلر سیستم S.P.E.C.I.A.L - بخش دوم| دانلود از وب‌سایت آپارات

تریلر سیستم S.P.E.C.I.A.L - بخش سوم| دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده