// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷

کنترلر جدید GameCube برای نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی Hori با انتشار توییتی از کنترلر‌های جدید GameCube با طرح‌های ماریو، زلدا و پوکمون برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

بازی Super Smash Bros Ultimate یکی از موردانتظارترین آثار کمپانی نینتندو برای سوییچ است که از کنترلرهای قدیمی GameCube نیز پشتیبانی می‌کند. از آنجا که Super Smash Bros Melee یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رقابتی این سری محسوب می‌شود، بسیاری از کاربران کارکشته این مجموعه کنترلر گیم‌کیوب را برای مبارزات خود در این بازی ترجیح می‌دهند. کنترلر‌های گیم‌کیوب حتی برای بازی Super Smash Bros for Wii U نیز استفاده می‌شد و همانطور که می‌دانید این موضوع برای نینتندو سوییچ نیز صدق می‌کند.

در حالی که کمپانی نینتندو از کنترلر GameCube خود برای سوییچ رونمایی کرده است اما در آن سو کمپانی HORI نیز دست به کار شده است و قصد دارد که محصولات خود را نیز در بازار عرضه کند. کمپانی یاد شده با انتشار پستی در توییتر کنترلر‌های GameCube با حال و هوای بازی‌های نینتندو را معرفی کرد. یک کنترلر قرمز رنگ با طرح Mario، کنترلر مشکی رنگ با طرح Hylian Crest از بازی The Legend of Zelda و کنترلر زرد رنگ با طرح موش برقی پوکمون از آیتم‌هایی بود که این کمپانی به نمایش گذاشت.

اگر برای اولین بار است که نام کمپانی HORI به گوش‌تان می‌خورد باید بدانید که هوری در واقع تولید کننده رسمی محصولات جانبی کمپانی نینتندو است که به طور رسمی با یکدیگر فعالیت می‌کنند. برتری که کنترلر‌های گیم‌کیوب کمپانی هوری نسبت به کنترلر‌های پیشین نینتندو دارد این است که شما به راحتی می‌توانید آنها را با استفاده از USB به کنسول متصل کنید در حالی که کنترلر‌های پیشین نیاز به یک آداپتور دارند که با هزینه اضافی نیز همراه است.

محصول یاد شده در ابعاد ۱۴۱x۱۰۲x۶۹ میلیمتر طراحی شده است که وزنی بالغ بر ۲۳۰ گرم دارد. طول کابل این کنترلر نیز ۳ متر است که بسیاری از طرفداران از  این موضوع ابراز رضایت کردند.

کنترلر GameCube کمپانی Hori با قیمت ۲ هزار و ۹۸۰ ین (۲۹ دلار) تنها در ژاپن عرضه می‌شود. تولید کنندگان هنوز اطلاعاتی از عرضه این محصول در غرب منتشر نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید نگاهی به کنترلر‌های یاد شده بیاندازید.

hori

نظرات خود را در مورد کنترلر‌های گیم‌کیوب کمپانی Hori با زومجی در میان بگذارید.


منبع slashgear
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده