// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

رویداد کراس اور Rainbow Six Siege برای بازی Ghost Recon Wildlands تایید شد

کمپانی یوبیسافت با انتشار تریلری از برگزاری رویداد کراس اور Rainbow Six Siege برای بازی Ghost Recon Wildlands خبر داد.

دومین ماموریت‌ ویژه بازی Ghost Recon Wildlands این‌بار با محتویات Rainbow Six Siege به‌زودی به دست بازیکنان خواهد رسید. در تریلری که به تازگی توسط کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) منتشر شده است توانستیم نگاهی کوتاه به محتویات یاد شده بیندازیم. به نقل از سازندگان، تریلر کامل با جزئیات بیشتر در تاریخ ۲۳ جولای (۱ مرداد) منتشر می‌شود.

در حالی که تریلر منتشر شده اطلاعات زیادی از ماموریت The Badge Special Operation 2 برملا نمی‌کند اما ما می‌توانیم به برخی از Badgeهایی که در دنیای Wildlands وجود دارد نگاهی بیندازیم. در انتها هم شاهد بج‌هایی هستیم که مربوط به بازی Rainbow Six Siege می‌شود.

گوینده در تریلر منتشر شده می‌گوید:

شما به عنوان یک سرباز با جمع‌آوری کردن این بج‌ها از داستان‌ سفر همرزمانتان مطلع می‌شوید. بج‌ها در واقع هویت سربازان را نشان می‌دهد که در چه نبرد‌هایی حضور داشته‌اند و در چه مکان‌هایی مبارزه کرده‌اند. پیروزی‌ها و باخت‌ها در این بج‌ها ثبت می‌شود و به شما نشان می‌دهد که چه کسانی را شکست داده‌اید و در طی سفر با چه کسانی دوست شده‌اید.

در اولین رویداد کراس اور شاهد حضور سم فیشر از بازی Splinter Cell بودیم که البته در مقاله‌ای در زومجی به چگونگی پیدا کردن وی نیز پرداخته شد. این آپدیت اوایل سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار گرفت و بازیکنان توانستند خاطرات خود را تا حدودی با این کاراکتر تازه کنند.

هنوز مشخص نشده است که آپدیتی که پیش‌تر برای بازی Ghost Recon: Wildlands معرفی شده است و قرار است در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد ماه) منتشر شود، شامل Badgeها می‌شود یا خیر. محتوای یاد شده بخش PVE جدیدی را به همراه به‌روزرسانی جدید حالت Ghost War در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در انتها، حالت چند نفره تازه‌ای نیز با نام Ghost Mode ضمیمه این آپدیت شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر محتوای Rainbow Six Siege در بازی Ghost Recon: Wildlands را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

گوست ریکان وایلد‌لندز یک بازی شوتر تاکتیکی است که هم اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور در نقد و بررسی زومجی نمره ۷.۵ را از آن خود کرد. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از آن را مطالعه کنید.

Ghost Recon: Wildlands نه آن بازی عالی مورد انتظار همگان است و نه می‌توان آن را محصولی ضعیف از کمپانی یوبی‌سافت دانست. یوبیسافت توانسته با خلق چشم‌اندازهای زیبای کشور بولیوی در کنار حفظ سبک تاکتیکی مجموعه گوست ریکان، محصولی متفاوت را در نقشه‌ای عظیم ارائه کند. میان‌پرده‌های زیبای وایدلندز با نمایش پیشینه و هدف شخصیت‌های منفی، داستانی متفاوت را از درگیری‌های درونی یک کارتل مواد مخدر ارائه می‌کند. با این حال، بر خلاف جذابیت‌های حالت Co-op، متاسفانه سیستم کاورگیری بد، تکراری شدن ماموریت‌های جانبی و مشکلات عجیب گرافیک فنی به تجربه‌ی کلی بازیکن ضربه‌ می‌زند و یوبی‌سافت در رفع آنها قبل از انتشار بازی کوتاهی کرده است. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده