نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸

همکاری جاس ویدون با شبکه HBO برای ساخت یک سریال علمی تخیلی

شبکه HBO از همکاری با جاس ویدون برای ساخت یک سریال علمی تخیلی در دوره ویکتوریا خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از سفارش ساخت یک سریال علمی تخیلی در دوره ویکتوریا خبر داده که جاس ویدون وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این سریال The Nevers (نورز) نام دارد و ویدون به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، تهیه کننده اجرایی، کارگردان و شورانر در این سریال حضور خواهد داشت. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش و تعداد قسمت‌های فصل اول سریال The Nevers منتشر نشده است. همچنین هالیوود ریپورتر می‌گوید که شبکه‌های زیادی درصدد دریافت حقوق ساخت این سریال بودند که از شبکه نت‌ فلیکس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رقیبان شبکه HBO نام برده شده است.

طبق توصیفات منتشر شده از سریال، سریال The Nevers قرار است یک سریال علمی-تخیلی در دوره ویکتوریا باشد که داستان یک گروه متشکل از زنان را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که در یک ماموریت می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند. ویدون در بیانیه منتشر شده در مورد همکاری با شبکه HBO و در مورد سریال جدیدش گفت:

صادقانه بگویم که نمی‌توانم بیشتر از این هیجان‌زده باشم. سریال The Nevers شاید جاه‌طلبانه‌ترین کاری باشد که تاکنون ساخته‌ام و من نمی‌توانم تصور کنم که مکانی بهتر از شبکه HBO برای آن وجود داشته باشد.

پیش از این ویدون وظیفه ساخت سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها)، سریال Firefly (فایرفلای) و سریال Dollhouse (خانه عروسکی) را بر عهده داشته است و حال پس از سال‌ها قرار است به دنیای تلویزیون بازگردد. همچنین در سال‌های گذشته ویدون کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Avengers (انتقام جویان) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشته است. سریال The Nevers می‌تواند یک پیروزی بزرگ برای شبکه HBO باشد. پس از نزدیک به دو دهه که شبکه HBO بیشترین سهم را از بیشترین تعداد نامزد دریافت جایزه برای سریال‌ها و محصولات دیگر تلویزیونی در جوایز امی داشت، حال به‌تازگی نامزدهای دریافت جوایز امی امسال معرفی شده که طبق آن شبکه نتفلیکس به این روند پایان داده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده