// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

بازی مبارزه ای و براول Override: Mech City Brawl با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو The Balance Inc و کمپانی Modus Games از بازی مبارزه‌ای سه بعدی Override: Mech City Brawl با حضور ربات‌ها رونمایی کردند.

کمپانی تازه تاسیس شده مودوس گیمز (Modus Games) که اوایل سال جاری میلادی اولین کار خود را با انتشار بازی Extinction آغاز کرد، امروز از تاریخ عرضه دومین محصول خود خبر داد. بازی Override: Mech City Brawl برای عرضه در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر ماه)‌ برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد.

Override: Mech City Brawl یک بازی مبارزه‌ای سه بعدی برال (Brawl) با حضور ربات‌های بزرگ یا به اصطلاح‌ Mechها است که در استودیو بالانس (The Blanace Inc) در حال ساخت است. بازی مذکور شامل ۱۲ مِک منحصر‌به‌فرد است که در کنار محیط‌های مختلفی که بر اساس کشورهایی همچون مصر، ژاپن، مکزیک و سن فرانسیسکو طراحی شده است، به چشم می‌خورد. گفتنی است که پس از اتمام هر نبرد بازیکنان به تجیهزات جدیدی دست پیدا می‌کنند که از آنها می‌توانند در محیطی به نام The Garage استفاده کنند.

در آن سو بازی شامل حالت‌های مختلفی می‌شود که در دیگر بازی‌های Brawl دیده نمی‌شود. در کنار بخش تک نفره یا همان کمپین، بازیکنان می‌توانند با ملحق شدن به بخش‌های 1v1 و 2v2 با مبارزه با یکدیگر بپردازند. همچنین حالت ۴ نفره اسپلیت اسکرین (Split Screen) نیز در این بازی دیده می‌شود که در کنار بخش ۴ نفره Co-op که در آن هر یک از بازیکنان هدایت یکی از چهار بخش بدن ربات را بر عهده می‌گیرند، به چشم می‌خورد. اگر قصد دارید که این بازی منحصربه‌فرد را تجربه کنید باید بدانید که سازندگان از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ آگوست (۱۹ الی ۲۱ مرداد) فاز آزمایشی آن را در قالب بتای محدود (Closed Beta) برگزار می‌کنند. برای ثبت نام در فاز آزمایشی می‌توانید به وب سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر معرفی بازی Override: Mech City Brawl را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در تاریخ ۱۳ آذر ماه برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه فیزیکی این بازی که به همراه محتویات Season Pass عرضه می‌شود هم‌اکنون در سایت آمازون برای پیش خرید کردن در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی جالب با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده