// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

بازی بتل رویال The Culling 2 امروز منتشر می‌شود

Xavier با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی The Culling 2 که در سبک Battle Royale طراحی شده است، امروز برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود.

چند هفته پیش بازی بتل رویال دیگری به نام The Culling 2 رونمایی شد و برای رقابت در این سبک اعلام آمادگی کرد. استودیو زیوینت (Xaviant)، واقع در گرجستان، تریلر معرفی نسخه دوم این سری را منتشر و محصول خود را با عبارت «نمایش بازی بتل رویال اصیل» معرفی کرد. بازی امروز که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر ماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

سازندگان همچنین در وب‌سایت رسمی خود اعلام کردند که بازی The Culling 2 یک بتل رویال بسیار گسترده است که قصد دارد در رقیبان خود را کنار بزند. توسعه‌دهندگان در این باره نوشتند:

تیم توسعه‌دهنده شما را به بزرگ‌ترین رویداد خود دعوت می‌کند! ما در حالی که خشونت را در این بازی افزایش داده‌ایم، در آن سو دنیایی گسترده‌ای را هم برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم. حس رقابتی و گیم‌پلی سرعتی The Culling 2 آن را به یک اثر لحظه به لحظه آکنده از اکشن تبدیل کرده است.

سازندگان همچنین از وجود قابلیت کراس پلی در این بازی خبر دادند و همچنین خاطرنشان کردند که The Culling 2 یک تجربه بتل رویال بی‌نظیر است که روی هر پلتفرمی قابل تجربه است. Xaviant افزود:

The Culling 2 از ریشه به عنوان یک اثر بتل رویال برای پی سی و کنسول‌ها ساخته شده است. بدون در نظر گرفتن پلتفرم خود، طعم اصلی بتل رویال واقعی را با ملحق شدن به جمعی ۵۰ نفره از بازیکنان تجربه کنید و نمایش سرگرم‌‌کننده‌ای را برای خود و همچنین تماشاچیان به ارمغان آورید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی The Culling 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

گفتنی است که نسخه اول این سری یعنی The Calling یکی از اولین آثاری بود که در عرصه سبک بتل رویال ظاهر شد. این بازی نتوانست در مقابل بازی‌های قدرتمندی همچون فورتنایت و پابجی دوام بیاورد و همین موضوع باعث شد که از تعداد بازیکنان آن هر روز کاسته شود. در همین راستا پس از فاز Early Access، در حالی که تنها چند هفته از انتشار نسخه نهایی آن گذشته بود سازندگان اعلام کردند که توسعه این بازی متوقف شده است.

نظرات خود را در مورد دومین نسخه این بازی با زومجی در میان بگذارید. آیا این بازی موفق می‌شود که با بازی‌های بزرگی همچون پابجی و فورتنایت رقابت کند؟


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده