// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

ویدیو گیم پلی بازی Starlink روی نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی یوبیسافت ویدیو جدیدی از بازی Starlink: Battle for Atlas روی نینتندو سوییچ منتشر کرد.

اگر از هواداران قدیمی نینتندو باشید، حتما با سری Star Fox آشنایی دارید. رونمایی از بازی Starlink: Battle for Atlas یکی از موارد هیجان‌انگیز برای کاربران نینتندو سوییچ بود؛ زیرا کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده بازی Starlink: Battle for Atlas، اعلام کرد که نسخه نینتندو سوییچ این بازی دارای شخصیت استار فاکس است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت ویدیویی ۳۲ دقیقه‌ای از گیم پلی این بازی منتشر کرده است که روی نینتندو سوییچ اجرا شده است.

نکته جالب ویدیو منتشر شده، این است که در نیمی از ویدیو، شاهد شخصیت استار فاکس و سفینه مخصوص‌اش هستیم و مخاطبان می‌توانند گیم پلی این شخصیت را مشاهده کنند که به صورت انحصاری برای Nintendo Switch در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در نیمه دوم، پلتفرم بازی از نینتندو سوییچ به ایکس باکس وان تغییر پیدا می‌کند و شاهد دو خلبان و سفینه متفاوت هستیم. شما همچنین می‌توانید بین این دو خلبان سوییچ کنید که نحوه بازی کردن با هرکدام از این خلبان‌ها و سفینه‌شان متفاوت است.

در ادامه می‌توانید ویدیو بازی Starlink: Battle for Atlas را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بازی Starlink: Battle for Atlas در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده