// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

محتویات سیزن پس و آپدیت های بازی The Crew 2 مشخص شد

کمپانی یوبیسافت جزئیات سیزن پس بازی The Crew 2 را مشخص کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، ناشر بازی The Crew 2، جزئیات سیزن پس این بازی را منتشر کرد. همچنین به‌دنبال این خبر، استودیو Ivory Tower، سازنده بازی The Crew 2، نیز اطلاعاتی از آپدیت‌های بازی The Crew 2 را منتشر کرد که پس از عرضه در دسترس قرار خواهند گرفت که گفته شده است هدف این به‌روزرسانی‌ها، اضافه کردن محتویات بیشتر به دنیای بازی است.

به‌طور دقیق‌تر، آپدیت‌های بازی The Crew 2 در هر سه ماه و کاملا رایگان برای پلتفرم‌های بازی منتشر می‌شوند و شامل ویژگی‌ها و حالت‌های جدیدی هستند. Gator Rush نام اولین به‌روزرسانی بازی The Crew 2 است که در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و هدف‌اش اضافه کردن یک هواپیما و پنج اتومبیل جدید است که ظاهرا یکی از آن‌ها یک اتومبیل سطح لجندری است و می‌توانید موارد ذکر شده را در طول بازی کردن خود پیدا کنید.

جدای از آپدیت‌هایی که هر سه ماه عرضه می‌شوند، به‌صورت ماهیانه نیز دو اتومبیل به لیست اتومبیل‌های بازی The Crew 2 اضافه خواهد شد تا کاربران بیش از پیش دست‌شان برای انتخاب اتومبیل باز باشد و سازنده بتواند به این بخش تنوع بالایی ببخشد. از طرفی اعلام شده است که دومین به‌روزرسانی رایگان بازی (به‌روزرسانی‌های سه ماهه) در ماه دسامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و شامل یک حالت PvP می‌شود.

احمد بوخلیفا، مدیراجرایی استودیو Ivory Tower، در این باره می‌گوید:

عرضه اکسپنشن‌هایی که مداوم باشند و ظاهر جدیدی به بازی ببخشند، همیشه جزو برنامه‌های ما برای این مجموعه بوده است. برای کاربران این کار بدین معنا است که همیشه در دنیای بازی فعالیت‌هایی وجود دارند که به‌سراغ اکتشاف‌شان بروند یا از یک دید دیگر، فعالیت‌های گذشته بازی را مجددا و به شکل و شمایل جدیدتری انجام دهند.

در کنار آپدیت‌های بازی، سیزن پس بازی The Crew 2 نیز قصد دارد موارد محتلفی را در دل بازی قرار بدهد که مخاطبان می‌توانند از تاریخ هشت تیرماه (۲۹ ژوئن) برای خرید سیزن پس بازی The Crew 2 اقدام کنند که ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین اگر نسخه‌های گلد ادیشن و موتور ادیشن بازی The Crew 2 را خریداری کنید، سیزن پس بازی را دریافت خواهید کرد. با این‌حال محتویات سیزن پس بازی به شرح زیر است:

  • سه اتومبیل اختصاصی جدید در روز عرضه بازی که شامل Porsche 911 TURBO 3.6 ،SUPERMARINE SPITFIRE MK IX و ICE Marine BLADERUNNER 35 می‌شود
  • هفت روز دسترسی زودهنگام به اتومبیل‌هایی که به‌صورت ماهیانه به بازی اضافه خواهند شد (درکل ۲۲ اتومبیل به بازی اضافه می‌شود)
  • دو لباس اختصاصی و یک خانه اختصاصی برای دارندگان سیزن‌پس
  • یک کد ۲۰ درصد تخفیف برای استفاده از فروشگاه بازی

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی The Crew 2 و محتویات‌اش چیست؟ آیا این این بازی می‌تواند موفق شود؟ بازی The Crew 2 در تاریخ هشت تیرماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده