نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ اکران نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز رسما تاریخ اکران نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو را که در حال حاضر نامی ندارد، تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران نهمین کوئنتین تارانتینو را مشخص و اعلام کرده است. این فیلم که در حال حاضر نام و عنوانی ندارد، قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در حال حاضر، فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) از کمپانی والت دیزنی، قرار است در این تاریخ اکران شود و جدیدترین فیلم تارانتینو باید با این فیلم در گیشه رقابت کند. در واقع فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد.

Quentin Tarantino

طبق خبرها و شایعات منتشر شده، تارانتینو در حال مذاکره با بازیگران بزرگی از جمله لئوناردو دی کاپریو، تام کروز، مارگو رابی و جنیفر لاورنس برای حضور در فیلم جدیدش است. با این حال، تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم مورد انتظار تایید نشده است، اما انتظار می‌رود که شاهد حضور نام‌های بزرگ بسیاری در این فیلم باشیم. در حال حاضر، فیلم جدید تارانتینو با نام تولیدی #9 در دست ساخت است که اشاره‌ای به نهمین فیلم این کارگردان برجسته هالیوود دارد. اخیرا وب‌سایت Vanity Fair در گزارشی مدعی شده که منابع این سایت به فیلمنامه فیلم جدید کوئنتین تارانتینو دسترسی داشته و این وب‌سایت اولین خلاصه داستانی رسمی این فیلم را منتشر کرده است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم:

داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. فیلم جدید تارانتینو روی یک بازیگر سریال‌های تلویزیونی تمرکز دارد که به‌تازگی با سریالش به موفقیت چشمگیری دست یافته و حال در تلاش است تا راهی را برای ورود صنعت فیلمسازی پیدا کند. این بازیگر دارای یک بدلکار نیز است که هدفی مشابه‌ دارد و او نیز تلاش می‌کند تا به سینما راه پیدا کند. قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، تنها پس زمینه داستان اصلی فیلم را تشکیل خواهد داد.

tarantino

منابع این وب‌سایت، این فیلم را با فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن)، دیگر اثر تارانتینو مقایسه و اشاره می‌کنند که بودجه فیلم مانند فیلم Django Unchained (جنگوی از بند رسته) خواهد بود که با بودجه‌ای معادل ۱۰۰ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۱۲ اکران شد. این فیلم موفق شد بیش از ۴۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید نهمین فیلم تارانتینو در طول سال ۲۰۱۸ آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده