نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

توضیحات سازندگان Madden NFL 19 در مورد دلایل انتشار بازی روی کامپیوتر

بازی Madden NFL 19 در جریان EA Play 2018 برای پی‌سی تایید شد و حال سازندگان، توضیحاتی در مورد دلایل این تصمیم‌گیری ارائه کرده‌اند.

سری Madden NFL به عنوان شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی، طرفداران خاص خود را دارد. با این حال این مجموعه، چند سالی بود که دیگر روی پی‌سی منتشر نمی‌شد و تنها کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن شانس تجربه آن را داشتند. ولی اخیرا و در جریان رویداد EA Play 2018، الکترونیک آرتز بازی Madden NFL 19 را رسما برای کامپیوتر هم تایید کرد و حال سایت دوال شاکرز، در مصاحبه‌ای که با سازندگان بازی داشته، دلایل این تصمیم را جویا شده است. 

به گفته سازندگان، از آنجایی که بازی Madden NFL 19 روی کامپیوتر ساخته می‌شود و همچنین با توجه به تصمیمات EA برای توجه بیش‌تر به سرویس Origin Access، الان بهترین زمان ممکن برای انتشار این مجموعه روی پی‌سی به شمار می‌رود. همچنین ساخته شدن بازی با موتور فراست‌بایت هم مزید بر علت است تا انتشار آن روی این پلتفرم کار راحتی باشد. 

سازندگان همچنین در این مورد که چرا زودتر چنین تصمیمی گرفته نشد و مثلا سال گذشته شاهد انتشار بازی روی پی‌سی نبودیم، اعلام کردند که همه‌چیز به اولویت‌بندی تیم توسعه مربوط می‌شود. سال گذشته هدف سازندگان انتقال بازی به موتور فراست‌بایت بود و این کار آنقدر زمان‌بر بود که دیگر، امکان آماده کردن یک نسخه پی‌سی از بازی هم وجود نداشت. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده