// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه فیزیکی بازی Iconoclasts معرفی شد [E3 2018]

کمپانی Limited Run Games و استودیو Bitfrost از نسخه فیزیکی بازی Iconoclasts  برای پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 4 رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) اعلام کرد که بازی پلتفرمر و ماجراجویی استودیو بیتفراست اینترتینمنت (Bitfrost Entertainment) یعنی Iconoclasts برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه می‌شود. سازندگان این خبر را در جریان نمایشگاه E3 2018 اعلام کردند و خاطر نشان کردند که این محصول در تاریخ نامشخصی از ۳ ماه سوم سال ۲۰۱۸ (تابستان ۹۷) از طریق فروشگاه آنلاین لیمیتد به فروش خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید توضیحات صفحه پلی‌استیشن را در مورد این بازی مشاهده کنید:

داستان بازی در مورد کاراکتری به نام رابین است که آرزو دارد که به یک مکانیک تبدیل شود و به مردم کمک کند اما بدون داشتن مجوز این کار به چشم مادر وی گناه محسوب می‌شود. از روزی که آچار را به دست گرفته است دنیای بازی به هرج و مرج فرو رفته است و از این رو قصد دارد که همه چیز را مانند روز اول در بیاورد. حال Penance و ماموران وی به دنبال رابین و خانواده‌اش هستند تا وی را پیدا کنند. اما این موضوع تنها اتفاق بدی نیست که گریبانگیر رابین شده است چرا که در آن سو اتفاق بزرگتری انتظار وی را می‌کشد.

iconclasts

ویژگی‌های کلیدی بازی Iconoclasts:

  • ساعت‌ها گیم پلی پلتفرمر و اکشن با المان‌های ماجراجویی
  • محیط‌های گیرا به همراه معما‌های چالش برانگیز
  • بیش از ۲۰ باس غول‌پیکر در سد راه شما قرار می‌گیرد
  • سه نوع درجه سختی مختلف
  • داستان غنی

 نسخه فیزیکی بازی Iconoclasts در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری برای PS Vita و PS4 عرضه خواهد شد. گفتنی است که سازندگان در حال حاضر از قیمت این محصول خبری منتشر نکرده‌اند.

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه اختصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده