نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اطلاعات جدیدی از داستان بازی Beyond Good and Evil 2 ارائه شد

کمپانی یوبی سافت اخیرا در جریان یک لایو استریم، اطلاعات جدیدی از داستان بازی Beyond Good and Evil 2 به اشتراک گذاشته است.

در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، یوبی‌سافت دیشب یک لایو استریم برگزار و در جریان آن، اطلاعات جدیدی از بازی Beyond Good and Evil 2 ارائه کرد. این اطلاعات شامل توضیحاتی پیرامون داستان و ویژگی‌های بازی می‌شوند. طبق اعلام Ubisoft، در حال حاضر ۱۲۰ نفر روی بازی Beyond Good and Evil 2 کار می‌کنند و هدف تیم توسعه‌دهنده، آماده کردن یک نمایش بسیار جذاب از بازی برای نمایشگاه E3 2018 است. 

سازندگان در جریان این لایو استریم، از یک خط زمانی هم رونمایی کردند که وقایع بازی بر اساس آن پی‌ریزی شده است. در سال ۲۰۴۰، انسان‌ها موفق به ساخت یک موتور شدند که مقدمات ساکن شدن در فضا را فراهم می‌کرد. پس از آن در سال ۲۰۶۳، یک اختلال باعث می‌شود تا هوش مصنوعی، بر علیه انسان شود و در سال ۲۰۸۶ هم اولین نمونه از هایبرید‌ها ساخته می‌شوند؛ هایبرید‌ها در واقع نیروی کاری هستند که قرار است در فضا کار کنند و در آن‌ها، هم DNA انسان و هم DNA حیوانات وجود دارد. در نهایت در سال ۲۱۰۸، انسان‌ها زمین را در قالب گروه‌های مختلفی ترک می‌کنند و بلافاصله پس از خروج از زمین، ارتباط آن‌ها به کل با زمین قطع می‌شود. یکی از این گروه‌ها Expedition 3 نام دارد و داستان بازی، در سیستمی به نام سیستم ۳ جریان خواهد داشت که توسط این گروه کشف می‌شود.

Beyond Good and Evil 2 بازی

برای لذت بردن از بازی نیازی نیست که حتما نسخه قبلی را تجربه کرده باشید

پس از این اتفاقات، در سال ۲۲۲۳ شهری به نام گانشا در سیستم مذکور بنا شد که دلیل نام‌گذاری آن هم شبیه بودن محیط‌های شهر به شهر‌های کشور هندوستان است. در ادامه در سال ۲۳۱۴ یک سفینه بزرگ مورد حمله قرار می‌گیرد و خدمه آن هم از بین می‌روند. این اتفاق زمینه‌ساز اتفاقات مرموز دیگری است که در این جهان رخ می‌دهند. پس از آن در سال ۲۳۶۰ سیستم ۳ چنان شرایطی پیدا می‌کند که به جولانگاهی برای دزدان تبدیل می‌شود. پس از آن در یک تاریخ نامشخص، شخصیت جید به دنیا می‌آید و در این نقطه از زمان، هنوز وقایع بازی Beyond Good and Evil 2 آغاز نشده‌اند. 

میشل انسل، کارگردان بازی، پس از اینکه اطلاعاتی از این بازه زمانی پیش از آغاز بازی را ارائه کرد، سراغ اطلاعاتی مرتبط با گیم‌پلی بازی هم رفت. به گفته وی، تیم سازنده قصد ندارد تعداد خیلی زیادی سیاره خلق کند که در نهایت هم در بازی بلا‌استفاده باشند. در عوض، آن‌ها فقط سیاره‌هایی خلق خواهند کرد که از نظر داستانی در بازی جایگاه مهمی داشته باشند. انسل همچنین اعلام کرد که جهان بازی، به شکلی است که هم برای افرادی که دوست دارند بازی را به صورت انفرادی بازی کنند و هم برای آن‌هایی که به تجربه Co-Op علاقه‌مند هستند، جذاب خواهد بود. 

در ادامه، اشاره‌ای هم به سیستم ساخت شخصیت در بازی شد؛ جایی که گیمر‌ها قادر خواهند بود شخصیت خود را که می‌تواند یک انسان، هایبرید و مذکر و مونث باشد، بسازند. در ادامه و با گشت و گذار در جهان وسیع بازی، قادر خواهید بود افراد مختلف و حتی برخی از دشمنان‌تان را برای پیوستن به گروه خودتان ترغیب کنید. این افراد نقش‌های مختلفی مثل جاسوس یا پزشک را در تیم شما ایفا خواهند کرد و این توانایی را به شما می‌دهند که بتوانید در آینده محیط‌های بیش‌تری را کشف کنید. 

Beyond Good and Evil 2 بازی

در بازی Beyond Good and Evil 2 همچنین یک سفینه بسیار بزرگ خواهید داشت که در واقع، به عنوان خانه و مرکز فعالیت‌های شما است. در این سفینه اعضای مختلف گروه شما گرد هم می‌آیند و کار‌های مختلفی را می‌توانید در آن انجام دهید. میشل انسل همچنین در بخش دیگری از توضیحاتش پیرامون بازی، اعلام کرد که Beyond Good and Evil 2 محیط‌ها و بنا‌های تاریک بسیاری دارد که در آن‌ها، وقایع جالبی انتظار مخاطبین را می‌کشند. همچنین مبارزات بازی هم تنوع بالایی خواهند داشت و شاهد مبارزات بین شخصیت‌ها و همچنین مبارزاتی که از طریق سفینه‌ها صورت می‌گیرند، خواهیم بود. 

به گفته میشل انسل، از آنجایی که Beyond Good and Evil 2 حکم یک پیش درآمد را برای نسخه قبلی دارد، نباید انتظار داشته باشیم که پایان آن بازی در این نسخه شرح داده شود. با این حال در نسخه جدید به یک سری از سوالات مطرح‌شده در نسخه قبلی جواب داده خواهد شد. از طرف دیگر افرادی که نسخه اول را تجربه نکرده باشند، نیازی به نگرانی ندارند چرا که میشل، اعلام کرده که Beyond Good and Evil 2 برای این افراد هم بسیار لذت‌بخش خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده