// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

باندل Hylian Shield کنسول نینتندو 2DS XL معرفی شد

کمپانی Nintendo از جدیدترین باندل کنسول نینتندو 2DS XL که بر پایه سری محبوب The Legend of Zelda طراحی شده است، رونمایی کرد.

کمپانی نینتندو (Nintendo) از جدیدترین محصول خانواده کنسول‌های دستی 3DS رونمایی کرد. این کنسول بر پایه سری محبوب این کمپانی یعنی The Legend of Zelda طراحی شده و برای کنسول جدید Nintendo 2DS XL در نظر گرفته شده است و باید گفت که از طراحی بسیار جذابی بهره‌ می‌برد.

این کنسول که در حال حاضر با نام Hylian Shield Edition New 2DS XL شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ جولای (۱۱ تیر ماه)‌ با قیمت ۱۵۹.۹۹ دلار به طور انحصاری از فروشگاه‌های GameStop به فروش می‌رسد. این کنسول در واقع سپر معروف لینک را نشان می‌دهد که به همراه محتویات Pre-Load بازی The Legend of Zelda: A Link Between worlds عرضه می‌شود.

کمپانی نینتندو هنوز از راه‌یابی این محصول در مناطق دیگر اطلاعاتی منتشر نکرده است و از آنجا که این کنسول به طور انحصاری به دست گیم‌استاپ به فروش می‌رسد، احتمال می‌رود که به این زودی‌ها شاهد راه‌یابی آن در اروپا و ژاپن نباشیم.

گفتنی است که بازی مذکور در واقع جانشین معنوی  The Legend of Zelda: A Link to the Past است که روی کنسول Super NES عرضه شده بود. در مورد بازی‌های 3DS نیز باید گفت که کنسول جدید 2DS XL تمامی بازی‌های این کنسول دستی را در حالت دو بعدی اجرا می‌کند. پس باید به طور سنتی ماموریت‌های خود همچون معما‌ها، نبرد‌ها و دیگر فعالیت‌ها را در دنیای Hyrule انجام دهید.

در ادامه می‌توانید به طراحی بی‌نظیر این کنسول نگاهی بیاندازید.

2DS XL

2DS XL

2DS XL

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنسول می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید و نظرات خود را نیز با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده