نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

رویداد Attack of the Undead بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

استودیو اسلج‌همر گیمز با انتشار تریلر جدیدی از رویداد Attack of the Undead بازی Call of Duty: WWII رونمایی کرد که هفت اسلحه، سه حالت مختلف و موارد جدید دیگری را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Call of Duty: WWII سال گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت و از آن زمان هر ماه میزبان یک یا چند رویداد جدید بوده است که توسط استودیو اسلج‌ همر گیمز و کمپانی اکتیویژن پیش از آغاز رویدادها معرفی شده‌اند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Sledgehammer Games با معرفی رویداد Attack of the Undead بازی Call of Duty: WWII بازیکنان را باری دیگر غافل‌گیر کرده است.

Call of Duty: WWII

ظاهرا رویداد Attack of the Undead از نظر محتوا بزرگ‌ترین رویداد بازی به حساب می‌آید. در این رویداد شاهد اضافه‌شدن هفت اسلحه جدید اعم از مسلسل دستی Nambu Type 2، مسلسل Stinger، اسلحه‌های دوربرد Lever Action و PTRS-41 و البته سلاح‌های نزدیک Fire Axe و شمشیر بلندی که با نام شمشیر دودمه (Claymore) شناخته می‌شود، هستیم.

این رویداد همچنین سه حالت جدید با نام‌های Infected، Hordepoint و Relic of the Undead را برای بازی به ارمغان می‌آورد. افزون بر این‌ موارد، در این رویداد نقشه جدیدی با نام Groesten Haus به بازی اضافه می‌شود که از نقشه‌های بخش Nazi Zombies به شمار می‌آید. استودیو اسلج‌همر گیمز نیز به مناسبت معرفی رویداد Attack of the Undead تریلر جدیدی را منتشر کرده است که شما می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: WWII سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

شما می‌توانید تریلر معرفی رویداد Attack of the Undead بازی Call of Duty: WWII را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده