// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

تاریخ انتشار بازی Madden NFL 19 مشخص شد

کمپانی الکترونیک آرتز بازی Madden NFL 19 را معرفی و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد.

سری Madden NFL شاید در خارج از آمریکا طرفداران زیادی نداشته باشد، ولی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک (Electronic Arts)، سازنده و ناشر مجموعه بازی Madden NFL، در جریان یک خبر، نسخه جدید این بازی را معرفی و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز به‌دنبال معرفی بازی Madden NFL 19، یک سری اطلاعات از این بازی را نیز منتشر کرد. این کمپانی اعلام کرده است که در ساخت و طراحی بازیکنان بازی Madden NFL 19 از تکنولوژی Real Player Motion استفاده شده است که این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که طراحی‌های بهتری برای بازیکنان داشته باشید و جشن گرفتن‌ها، پرش‌شان در طول بازی و حالت‌های مختلف‌شان بیش از پیش به واقعیت نزدیک باشد.

یکی دیگر از بخش‌هایی که در نسخه جدید سری Madden NFL با تغییرات مواجه شده است، بخش Franchise است که در نسخه پیشین آن‌چنان تغییر نکرده بود. حال چه در بخش تک‌نفره و چه بخش چندنفره، می‌توانید از طرح‌های مختلف حالت تدافعی و تهاجمی بازی نیز استفاده کنید که البته کمپانی الکترونیک آرتز متاسفانه اطلاعات دقیق‌تری را از این تغییرات در دسترس قرار نداده است. درواقع این سیستم به نگرش و حس شما بستگی دارد که باتوجه به موقعیتی که در آن هستید، می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را پیاده‌سازی کنید؛ اینکه روی بازی‌های آینده تمرکز کنید یا اینکه به بردن در همان لحظه فکر کنید. همچنین حالت Franchise دارای بخشی به نام Custom Draft Class Creator است که در جریان آن، می‌توانید Draft Classها را به صورت دستی بسازید.

از دیگر بخش‌هایی که در بازی Madden NFL 19 دستخوش تغییرات شده‌اند، می‌توان به بخش آلتیمیت تیم اشاره کرد که گزینه‌های تمرینی بیشتری به بازی اضافه شده است. همچنین شاهد چالش‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری در MUT Solo Battleها خواهیم بود. بخش دیگری هم به این حالت اضافه شده است که لیدربورد نام دارد و در جریان آن می‌توانید با بازیکنان سطح بالا در بازی‌های تک‌نفره رقابت کنید و پاداش‌های بهتری کسب کنید.

بازی Madden NFL 19 در تاریخ ۱۹ مردادماه (۱۰ آگوست) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و با پیش خرید این بازی، می‌توانید پنج پک MUT Solo Battles و یک بازیکن الیت به انتخاب خودتان دریافت کنید. همچنین بازی Madden NFL 19 دارای یک نسخه Hall of Fame است که دارای محتویات بیشتری برای بخش آلتیمیت تیم است و از ترل اونز، برای عکس روی جلد بازی استفاده شده است. درانتها مشخص شد که دارندگان نسخه Hall of Fame، می‌توانند سه روز زودتر، بازی Madden NFL 19 را تجربه کنند.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد سری Madden NFL چیست؟ تابه‌حال این سری را تجربه کرده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده