نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴

فهرست بازی‌ های یوبیسافت برای نمایشگاه E3 2018 مشخص شد

کمپانی یوبیسافت فهرست بازی‌های خود در نمایشگاه E3 2018 را اعلام کرد که شاهد آثاری نظیر The Division 2 و Beyond Good & Evil 2 در آن هستیم.

زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه پرزرق ‌و برق E3 2018 باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت به معرفی برخی از بازی‌هایی که ماه آینده در این نمایشگاه بزرگ به نمایش در می‌آورد، پرداخته است. کمپانی Ubisoft اظهار داشت که «اطلاعات و محتوای تازه‌ای برای اشتراک» از بازی‌هایی نظیر بازی The Division 2، بازی Beyond Good & Evil 2، بازی For Honor، بازی Skull & Bones، بازی Starlink: Battle for Atlas و بازی Transference در این نمایشگاه دارد. اما غایب بزرگ این لیست بزرگ بازی جدید Avatar است که استودیو Massive Entertainment، خالق بازی The Division توسعه آن را بر عهده دارد و در ساخت آن از موتور گرافیکی اسنودراپ استفاده می‌شود. همچنین سکوت سری Assassin's Creed جالب توجه است.

Splinter Cell

این لیست همچنین شامل بازی‌های معرفی‌نشده نمی‌شود؛ چرا که می‌دانیم کمپانی یوبیسافت حداقل یک بازی با کیفیت ساخت AAA در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که این بازی، نسخه جدیدی از مجموعه محبوب Splinter Cell باشد که هنوز تایید نشده است. کنفرانس یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018 قرار است در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد بیست‌و‌دوم خردادماه به وقت ایران برگزار شود. همچنین محل برگزاری این کنفرانس به مانند سال گذشته سالن تئاتر ارفیوم شهر لس آنجلس خواهد بود و شما می‌توانید تمام خبرهای مرتبط با آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.

زمانی که نمایشگاه E3 2018 در تاریخ بیست‌و‌دوم خردادماه (۱۲ ژوئن) آغاز شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند از غرفه یوبیسافت دیدن کنند و به تجربه برخی از بازی‌های این کمپانی بپردازند. با اینکه از فهرست کامل بازی‌های قابل تجربه رونمایی نشده است، اما طبق گفته یوبی سافت، امسال «بیش از سال‌های دیگر» شاهد جایگاه‌های بازی خواهیم بود. همچنین ایو گیلموت، مدیرعامل اجرایی کمپانی Ubisoft درباره این نمایشگاه اظهار داشت:

بازی‌های ویدیویی در آینده دنیای سرگرمی و زندگی مردم نقش قابل توجه و بزرگ‌تری را ایفا می‌کنند و این دلیلی است که من همیشه برای دیدن نوآوری‌ها و بازی‌هایی که در نمایشگاه E3 به نمایش در می‌آیند، هیجان‌زده‌ام. تیم‌های بازی‌سازی خوش ذوق ما بی‌صبرانه منتظر هستند که بازی‌های ساخته‌شده را نشان دهند و به این موضوع بپردازند که چگونه از طریق همکاری با بازیکنان تجربیات متنوعی خلق کرده‌اند که غنی و از همه مهم‌تر، سرگرم‌کننده هستند.

شما می‌توانید برای اطلاع از زمان دقیق و جزئیات کنفرانس شرکت‌ها در نمایشگاه E3 2018 به اینجا مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده