نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳

تصویر جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

کمپانی اکتیویژن در فاصله چند روز مانده به رونمایی کامل از Call of Duty: Black Ops 4، تصویر جدیدی از بخش زامبی آن منتشر کرد. 

بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است در تاریخ ۲۷ اردیبهشت به صورت کامل رونمایی شود و اطلاعات تکمیلی از بازی در این تاریخ منتشر خواهند شد. با این حال اکتیویژن و تری‌آرک در این روز‌ها با انتشار تصاویر و اطلاعاتی هرچند جزئی قصد دارند هیجان طرفداران برای بازی را بالاتر ببرند و در همین راستا، امروز شاهد انتشار یک تصویر جدید از بخش زامبی بازی هستیم. این تصویر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، حالتی مرموز و نسبتا عجیب دارد و شخصیتی زامبی‌مانند را نشان می‌دهد که یک ماسک را روی صورتش قرار می‌دهد:

بازی Call of Duty: Black Ops 4

سازندگان اطلاعات بیش‌تری از بخش زامبی بازی به اشتراک نگذاشته‌اند و باید منتظر ماند و دید که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت، اشاره‌ای به این بخش هم خواهد شد یا خیر. بخش زامبی یکی از قسمت‌های پرطرفدار سری بازی‌های Call of Duty است که در نسخه قبلی هم دست‌خوش تغییرات جالبی شده بود. 

در دیگر اخبار و اطلاعات مربوط به Call of Duty: Black Ops 4، چندی پیش مشخص شد که ویژگی Pick 10 در این نسخه وجود خواهد داشت و همچنین، قرار است شاهد اسکوراستریک‌ها هم در این بازی باشیم. از طرف دیگر، چندی پیش توییتر رسمی E3 2018 اعلام کرد که قرار است سازندگان بازی Call of Duty: Black Ops 4 در استودیو Treyarch در رویداد E3 Coliseum حضور داشته باشند و اطلاعاتی پیرامون تاریخچه بخش زامبی و موارد دیگر ارائه دهند. 

جدید‌ترین نسخه کالاف دیوتی در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده