نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

نینتندو به پشتیبانی از کنسول 3DS ادامه خواهد داد

کمپانی نینتندو در جریان ارائه‌ی گزارش مالی خود، تایید کرد که تا «سال ۲۰۱۹ و فراتر از آن» از کنسول 3DS پشتیبانی خواهد کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که نینتندو وعده داده است تا از کنسول دستی 3DS تا «سال ۲۰۱۹ و فراتر از آن»‌ پشتیبانی کند و برایش بازی‌های جدید منتشر کند.

در جریان گزارش مالی‌ای که کمپانی ژاپنی در وب‌سایت رسمی‌اش منتشر کرد، آن‌ها به بازی‌هایی که قبلا برای 3DS معرفی کرده بودند و امسال برای این کنسول دستی از راه خواهند رسید، یعنی Dillon's Rolling Western: The Dead Heat Breakers ،Sushi Striker: The Way of Sushido ،Captain Toad Treasure Tracker ،WarioWare Gold ،Luigi’s Mansion و Mario & Luigi: Bowsers Inside Story + Bowser's Jr.'s Journey، اشاره کردند. کمپانی Nintendo در اعلامیه‌ای که در سایتش منتشر کرد، گفت:

ما در کنار بازی‌هایی که هم‌اکنون برای 3DS منتشر شده‌اند و به فروش می‌رسند، انتشار بازی‌هایی را که اینجا نام‌ برده شد اعلام کرده‌ایم. ما حتی در حال آماده کردن نرم‌افزار‌هایی جدید هستیم تا در سال ۲۰۱۹ و حتی فراتر از آن، منتشر کنیم. برنامه‌ی ما این است که از آثار جدید همچون این‌ها (که نام برده شد)، در جهت ادامه‌ی این کسب و کار استفاده کنیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده