نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شد

مجله امپایر تصاویر جدیدی از فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت هان سولو و درایدن واس هستیم.

شهریور سال گذشته، مایکل کی ویلیامز به علت مشکلاتی که در برنامه‌ریزی و طولانی شدن زمان فیلمبرداری فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) به‌وجود آمده بود، از ادامه حضور در این فیلم انصراف داد. مدت کوتاهی بعد پل بتانی جانشین مایکل کی ویلیامز در فیلم مستقل شخصیت هان سولو (Han Solo) شد. با این حال، تاکنون اطلاعات بسیار کمی از نقش بتانی در فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Han Solo منتشر شد. مجله امپایر شماره جدید خود را به دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) اختصاص داده و علاوه بر انتشار یک تصویر روی جلد، اخیرا دو تصویر جدید نیز از این فیلم منتشر کرده است. در یکی از این دو تصویر، شاهد حضور شخصیت هان سولو با بازی آلدن ارنرایک، هستیم که از قطار آویزان است. همچنین در تصویر دوم شخصیت درایدن واس دیده می‌شود که بتانی نقش این شخصیت شرور را بازی کرده است. همچنین تصویری از سیاره محل تولد هان سولو که کورلیا نام دارد، منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر اینکه بتانی نقش شخصیتی به‌نام درایدن واس را در فیلم Solo: A Star Wars Story بازی کرده است، منتشر شده بود؛ اما اکنون این شایعه تایید شده است. با اینکه بسیاری منتظر حضور شخصیت بوبا فت در فیلم هان سولو بودند، اما در تصویر شخصیت واس، شاهد یک لباس هستیم که شباهت بسیاری به لباس بوبا فت دارد. با این حال، این لباس متعلق به این جایزه بگیر محبوب نیست و رنگ آمیزی سیاهی دارند؛ اما مشخص نیست که این لباس به واس تعلق دارد یا واس یک کالکتور است. با این حال، واس ممکن است یکی از اعضای Mandalorian باشد. هفته گذشته، لوکاس‌ فیلم دومین تریلر رسمی فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرد.

کارگردانی فیلم مستقل Han Solo بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، ایان کنی در یک نقش نامشخص، تندی نیوتون در نقش وال (Val)، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش یک بیگانه فضایی (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده