نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

تبلیغ های تلویزیونی جدید فیلم Deadpool 2 منتشر شدند

شرکت فاکس قرن بیستم سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فاکس قرن بیستم بامداد امروز سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است. این سه تبلیغ تلویزیونی در حاشیه پخش قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، قسمت ابتدایی فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) و قسمت جدید برنامه Talking Dead (تاکینگ دد) از شبکه AMC منتشر شده است. بیشتر تصاویر این سه ویدیو جدید را در دو تریلر گذشته دنباله فیلم Deadpool (ددپول) مشاهده کرده بودیم؛ اما این سه تبلیغ تلویزیونی حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار نیز است. علاوه بر این، فاکس قرن بیستم اعلام کرد که پیش فروش بلیت‌های فیلم Deadpool 2 از روز پنج‌شنبه این هفته آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، بیل اسکارشگورد در یک نقش نامشخص و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر حذف نقش جک کزی، بازیگر نقش شرور و منفی بلک تام، از این فیلم شنیده می‌شود؛ اما برخی منابع دیگر می‌گویند این شایعات درست نیست و واقعیت ندارد.

کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند. اوایل ماه فروردین، شرکت فاکس قرن بیستم چهارمین و جدیدترین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن با گروه X-Force (ایکس‌-‌فورس) بیشتر آشنا شدیم. پیش از این اولین تریلر در اسفند ۹۵، دومین تریلر در آبان‌ماه سال گذشته و سومین تریلر این فیلم در بهمن سال گذشته منتشر شده بود.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده