نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

شایعه: شخصیت جک کزی از فیلم Deadpool 2 حذف شده است

طبق شایعات منتشر شده، شخصیت جک کزی از نسخه نهایی و اکران فیلم Deadpool 2 حذف شده است و در آن حضور ندارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که یکی از شخصیت‌های شرور و منفی فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) از نسخه اکران آن حذف شده است. جف اسنایدر، خبرنگار، منتقد و تحلیلگر سینما، اخیرا مهمان برنامه ویدیویی MeetTheMoviePress بود و در این برنامه از حذف شخصیتی که جک کزی در این فیلم بازی کرده است، خبر داد. در فیلم Deadpool 2 قرار است شاهد حضور و معرفی میوتنت‌های جدیدی باشیم که تاکنون شاهد حضور آن‌ها در دنیای سینمایی افراد ایکس (X-Men) نبوده‌ایم و شخصیت شرور و منفی بلک تام (Black Tom) یکی از این شخصیت‌ها است که جک کزی نقش این شخصیت را در دنباله فیلم Deadpool (ددپول) بازی کرده است. حال اسنایدر اعلام کرده که ظاهرا نقش کزی که در این فیلم نقش بلک تاک کسدی را بازی کرده بود، از نسخه نهایی و اکران آن حذف شده است و او در این فیلم حضور ندارد. اسنایدر گفت:

من از افرادی که فیلم را تماشا کرده‌اند شنیده‌ام که نقش او از فیلم حذف شده است. من نمی‌دانم که در فیلم Deadpool 2 شاهد حضور جک کزی خواهیم بود یا خیر؛ اما به‌زودی خواهیم فهمید.

Black Tom Deadpool

کزی بیشتر برای بازی در نقش گیبریل بولیوار در سریال The Strain (دگردیسی) شناخته شده است. او همچنین در فیلم Baywatch (بی‌واچ) نیز به ایفای نقش پرداخته است. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، بیل اسکارشگورد در یک نقش نامشخص و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند. اوایل ماه فروردین، شرکت فاکس قرن بیستم چهارمین و جدیدترین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن با گروه X-Force (ایکس‌-‌فورس) بیشتر آشنا شدیم. پیش از این اولین تریلر در اسفند ۹۵، دومین تریلر در آبان‌ماه سال گذشته و سومین تریلر این فیلم در بهمن سال گذشته منتشر شده بودند.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده