نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار بازی The Banner Saga 3 اعلام شد

استودیو Stoic Games تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی تاکتیکی The Banner Saga 3 را اعلام کرد.

اولین نسخه از بازی The Banner Saga در تاریخ بیست و چهارم دی‌ماه ۱۳۹۲ (۱۴ ژانویه ۲۰۱۴) عرضه شد و به واسطه داستان حماسی و تاثیربرانگیز مورد تحسین قرار گرفت و حال توسعه‌دهندگان بازی در استودیو استویک گیمز قصد دارند تا با انتشار بازی The Banner Saga 3 در تابستان سال جاری میلادی پرونده این مجموعه دوست‌داشتنی را ببندند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Versus Evil اعلام کرد که بازی The Banner Saga 3 در تاریخ دوم مردادماه (۲۴ جولای) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی و مک منتشر خواهد شد و این در حالی است که تاریخ دقیق عرضه نسخه‌های موبایلی بازی اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که این نسخه‌ها در سال جاری میلادی منتشر خواهند شد.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، کمپانی ورسوس اویل تریلر جدیدی را به همراه جزئیات پیش خرید بازی The Banner Saga 3 در کامپیوتر از طریق استیم و خرده‌فروشی‌های دیجیتالی دیگر منتشر کرده است که آیتم‌ها و پاداش‌‌های در نظر گرفته‌شده برای پیش‌خریدکنندگان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • کاراکتر Dredge Stoneguard – قهرمانی با رتبه ۱۰ با نام کیوی
  • توانایی مبارزه منحصر‌به‌فرد: Tank
  • آیتم منحصربه‌فرد Dredge – ابزار Sculptor’s Tools
  • نشان اشرافی منحصربه‌فرد Dredge
  • عنوان حماسی منحصربه‌فرد Shield Cleaver
  • آهنگ پیش‌درآمد منحصربه‌فرد Banner Saga 3 ساخته آستین وینتری

The Banner Saga 3

بازی The Banner Saga 3 دارای سه نسخه دیجیتالی مختلف و یک نسخه فیزیکی خواهد بود

کمپانی Versus Evil همچنین جزئیاتی را از نسخه‌های متعدد بازی که در زمان عرضه با قیمت‌های متفاوت در دسترس خواهد بود، به اشتراک گذاشته است. این نسخه‌ها شامل نسخه استاندارد با قیمت ۲۴.۹۹ دلار، نسخه Deluxe Edition با قیمت ۲۹.۹۹ دلار (محتوی موسیقی متن کامل بازی ساخته آستین وینتری و چندین پاداش دیجیتالی) و نسخه Legendary Edition با قیمت ۳۹.۹۹ دلار (محتوی تمام آیتم‌های یادشده قبلی، یک آیتم افسانه‌ای منحصربه‌فرد و رمان دیجیتالی Gift of Hadrborg) است.

در کنار همه این‌ها، کمپانی 505 گیمز نسخه‌ای فیزیکی از بازی با نام The Banner Saga: Bonus Edition را با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد کرد که شامل هر سه نسخه The Banner Saga، آرت‌بوک مینیاتوری، پوستر، موسیقی متن گردآوری‌شده و پاداش‌های دیجیتالی مختلف است. این نسخه در تاریخ دوم مردادماه (۲۴ جولای) در ایالات متحده و سه روز بعد در تاریخ پنجم مردادماه (۲۷ جولای) در اروپا عرضه خواهد شد و نسخه‌ای دیجیتالی از این کالکشن ارزشمند نیز برای کاربران کامپیوتر در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی The Banner Saga 3 را که پاداش‌های پیش‌خرید بازی را نشان می‌دهد، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده