نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

آپدیت جدید Assassin’s Creed: Origins جایزه ای برای تکمیل حالت Discovery Tour به همراه دارد

با آپدیت جدید یوبیسافت، کسانی که حالت Discovery Tour بازی Assassin’s Creed: Origins را تکمیل کنند، پاداش ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

بازیکنان هرگز از اضافه شدن محتوای اضافی به بازی‌ها شکایت نمی‌کنند؛ در حقیقت، بسیاری از افراد به خاطر اینکه کمپانی یوبی سافت دلیلی برای بازگشت دوباره به بازی‌ Assassin’s Creed: Origins به آنها داده است، از طرفداران این کمپانی هستند. یوبی‌سافت ماه گذشته یک بروزرسانی برای بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر کرد که حالت Discovery Tour را به همراه آورد، ولی تکمیل آن هیچ پاداشی را در اختیار بازیکنان قرار نمی‌داد. با این حال، کمپانی Ubisoft در بروزرسانی این هفته بازی، پاداشی را برای کسانی که حالت Discovery Tour را تکمیل می‌کنند، گنجانده است.

پس از انتشار جزئیات آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed: Origins در صفحه استیم بازی متوجه شدیم که این آپدیت ۷۰۰ مگابایتی علاوه بر اینکه پشتیبانی بازی از بسته الحاقی Curse of the Pharaohs را به همراه دارد، یک پاداش اسرارآمیز را به بازی اضافه می‌کند که با تکمیل ۷۵ تور راهنمای موجود در بازی می‌توان آن را به دست آورد.

در ادامه خواهیم گفت که این پاداش مخفی که با اتمام کلیه‌ی تور‌های راهنمای بازی به بازیکنان تعلق می‌گیرد، دقیقا چه چیزی است؛ بنابراین اگر می‌خواهید که این موضوع برایتان اسپویل نشود از مشاهده ادامه مطلب خودداری کنید.

Assassin’s Creed: Origins

با توجه به ویدیویی که یکی از کاربران یوتیوب منتشر کرده است، این پاداش مخفی یک پوسته سفید براق برای سنو، عقاب شخصیت اصلی داستان یعنی بایک است. این پوسته یک آیتم تزئینی ویژه است که دلیل خوبی برای تکمیل چالش‌های بخش Discovery Tour به حساب می‌آید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در حال حاضر بازی Assassin’s Creed Origins در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. به تازگی کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که این بازی دوبرابر نسخه پیشین یعنی بازی Assassin’s Creed Syndicate فروش داشته است. شما می‌توانید خبرهای مربوط به بازی Assassin’s Creed: Origins را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده