نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

نظریه فصل دوم سریال Westworld تایید شد

سازندگان سریال Westworld یکی از نظریه‌های فصل دوم این سریال را تایید و اطلاعات جدیدی از داستان و اتفاقات آن را منتشر کردند.

ادامه این مطلب ممکن است که پایان فصل اول و برخی از اتفاقات فصل دوم سریال Westworld را برای شما فاش کند

 

حدود یک ماه دیگر قرار است پخش فصل دوم سریال وست ورلد (Westworld) از شبکه HBO آغاز شود. بهمن سال گذشته، این شبکه تریلر جدیدی از فصل دوم این سریال را منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال بود و به نظر می‌رسد که در فصل دوم سریال Westworld قرار است شاهد افشای رازهای بیشتری باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فصل دوم سریال وست ورلد منتشر شده است. مجله اینترتینمنت ویکلی اخیرا اطلاعات جدیدی از فصل دوم این سریال، از جمله توضیح در مورد یکی از نظریه‌های طرفداران در مورد پایان فصل اول، را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته EW، رابرت فورد، با بازی آنتونی هاپکینز که یکی از خالقان میزبان‌ها در پارک بود، اکنون کاملا مرده است. 

Westworld

در پایان فصل اول سریال Westworld مشاهده کردیم که رابرت فورد توسط دلورس با بازی ایوان ریچل وود، به قتل رسید و بسیاری اعتقاد داشتند دلورس یک میزبان را که به شکل فورد بود به قتل رسانده است؛ اما برخی دیگر عکس این موضوع را مطرح کرده بودند. با این حال، جاناتان نولان و لیزا جوی، شورانرهای سریال، گفتند که هیچ‌گاه این موضوع مورد بحث نبوده و رابرت فورد مرده است. اگرچه دیگر قرار نیست شاهد نسخه زمان حال فورد باشیم، اما این موضوع بدان معنا نیست که این شخصیت دیگر قرار نیست در فصل دوم سریال Westworld حضور داشته باشد و در طول فصل دوم شاهد فلش‌بک‌هایی به گذشته و دوران جوانی فورد هستیم که به جیمز دلو با بازی پیتر مولان، موسس شرکت دلوس، پیوسته تا این پارک احداث و راه‌اندازی شود. فلش‌بک‌های بیشتر به معنای بازگشت جیمی سیمپسون، بازیگر نقش ویلیام پیش از تبدیل شدنش به مرد سیاه پوش با بازی اد هریس، در فصل دوم سریال Westworld نیز خواهد بود. همچنین در فصل دوم این سریال، میزبان‌ها بیشتر دنیای اطراف خود را که بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کردند، کاوش و جستجو خواهند کرد. جاناتان نولان گفت:

اگر ما سریال را مانند یک زاویه دوربین توصیف کنیم، این می‌تواند بی‌نظیر باشد که فضا و چیزهای بیشتری را می‌توان در آن نمایش داد. پس میزبان‌ها در مورد دنیای خود،‌ دیگر دنیاهای اطراف خود و دنیای واقعی بیشتر یاد خواهند گرفت و مخاطب سریال نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

حتی با وجود گسترش دنیای سریال، Westworld قطعات پازلی را که در حال حاضر در بازی قرار دارد، فراموش نخواهد کرد. ایوان ریچل وود در این رابطه توضیح داد:

چیزهایی در مورد شخصیت دلورس در فصل اول گفته‌ام که هیچ ایده‌ای در مورد اهمیت این شخصیت تا زمان شروع فیلمبرداری فصل دوم نداشتم و اکنون سازندگان سریال اهمیت این شخصیت را به ما گفته‌اند. من فکر می‌کنم که حتی اگر ما در فصل هفتم حضور داشته باشیم، شما هنوز هم می‌توانید به قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال بازگردید و سرنخ‌های جدیدی را پیدا و کشف کنید.

Westworld

این سرنخ‌ها نشان می‌دهد که چرا و چگونه میزبان‌های مختلف برای یک قیام رباتی، دستکاری شده‌اند. وود در مورد دلورس گفت:

او بازیگر اصلی شطرنج است. او به تمام خاطراتش دسترسی دارد؛ اما اکنون او تحت کنترل است. صحنه‌هایی وجود دارد که در عرض یک دقیقه سه نسخه متفاوت از دلورس در آن وجود دارد.

جیمز مارسدن، بازیگر نقش تدی در مورد حرکت بعدی دلورس و تدی در سریال گفت:

دلورس بیشتر در مسیر پیشرفت قرار دارد و او [تدی] سعی می‌کند که به عقب برگردد تا از شیوه‌ها و راه‌ها مطمئن شود که در این پروسه ما احساس می‌کنیم که تدی هنوز بخش‌هایی از خوبی‌های خود را به یاد می‌آورد.

لیزا جوی در ادامه گفت که در فصل جدید سریال Westworld تدی احساس سرخوردگی و پشیمانی خود را مانند فصل اول که برای آن برنامه‌ریزی شده بود، حفظ خواهد کرد. پخش فصل دوم سریال Westworld که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۸ (۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده