نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

احتمال انتشار نسخه‌ای از مجموعه Diablo برای نینتندو سوییچ وجود دارد

 به‌تازگی کمپانی بلیزارد یک تیزر مرموز منتشر کرده است که ظاهرا به انتشار یکی از بازی‌های مجموعه Diablo برای نینتندو سوییچ اشاره دارد.

کمپانی بلیزارد از ۱۸ سال پیش هیچ یک از بازی‌های خود را برای کنسول‌های نینتندو منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد شرایط به زودی تغییر خواهد کرد؛ زیرا در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Blizzard یک تیزر کوتاه و مرموز منتشر کرده است که به انتشار یکی از بازی‌های مجموعه Diablo برای نینتندو سوییچ اشاره می‌کند. این ویدیو ۶ ثانیه‌ای که در توییتر منتشر شد، یکی از شیاطین معروف Diablo را به شکل چراغ‌خواب به نمایش در می‌آورد که با استفاده از یک کلید (Switch) توسط فردی خاموش و روشن می‌شود. همچنین در توضیحات این ویدیو نیز عبارت «خواب‌های خوبی ببینید» آمده است.

بسیاری از افرادی که به این توییت پاسخ داده‌اند، بر این باورند که این ویدیو می‌تواند اشاره‌ای به انتشار یک نسخه از مجموعه بازی‌های Diablo برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ باشد و بسیاری نیز گفته‌اند که مشتاق انتشار یک نسخه از مجموعه Diablo برای نینتندو سوییچ هستند.

کمپانی بلیزارد پس از انتشار بازی Starcraft در سال ۲۰۰۰ برای کنسول نینتندو 64، هیچ بازی دیگری را برای کنسول‌های کمپانی نینتندو منتشر نکرده است. همچنین افراد زیادی می‌خواهند تا بازی Overwatch به کنسول نینتندو سوییچ راه یابد، اما جف کپلن، کارگردان بازی انجام این کار را بسیار چالش برانگیز می‌داند؛ گرچه می‌گوید که ذهن خود را برای توسعه بازی روی پلتفرم‌های ممکن باز گذاشته است.

بازی Diablo III آخرین بازی از مجموعه دیابلو به شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این بازی در ابتدا به صورت انحصاری در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت و پس از آن به کنسول‌ها راه یافت. آیا کنسول نینتندو سوییچ می‌تواند مقصد بعدی بازی باشد؟ خیلی زود است که بخواهیم در این‌باره صحبت کنیم، اما این قطعا یک موضوع هیجان‌انگیز برای فکر کردن در اختیار می‌گذارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده