// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بررسی بازی Attack on Titan 2 از دید وبسایت‌ های معتبر دنیا

بازی Attack on Titan 2 توسط وبسایت‌های معتبر دنیا مورد بررسی قرار گرفته و توانسته نمرات قابل قبولی را کسب کند.

هواداران انیمیشن‌های ژاپنی حتما نام انیمه Attack On Titan (حمله به تایتان) را شنیده‌اند؛ اثری که تا به حال دو فصل از آن پخش شده است. در این میان استودیو امگا فورس با همکاری کمپانی کوئی تکمو، اولین نسخه از بازی Attack on Titan را در سال ۲۰۱۶ روانه بازار کرد که در بخش فنی و گیم‌پلی، مشکلاتی داشت. حال پس از گذشت دو سال، بازی Attack on Titan 2 در راه است و تیم سازنده وعده داده در این نسخه مشکلات گذشته را برطرف خواهد کرد. داستان بازی پس از وقایع نسخه اول جریان دارد و به نوعی همان داستان فصل دوم انیمه را روایت خواهد کرد؛ جایی که انسان‌ها برای بقا باید تایتان‌ها را از بین ببرند، ولی قضیه از زمانی پیچیده می‌شود که می‌فهمند تایتان‌هایی در میان‌شان وجود دارد. از نظر گیم‌پلی، یکی از مشخصه‌های بازی Attack on Titan 2 سیستم مبارزات آن است که می‌توانید بهتر و راحت‌تر از گذشته از قابلیت‌های‌تان استفاده کنید. همچنین بازی دارای یک سیستم نیمه مخفی‌کاری است که از طریقش می‌توانید بدون جلب توجه تایتان‌ها به خود، آن‌ها را علامت‌گذاری و به‌شان حمله کنید. از آن‌جایی که مبارزات در نسخه دوم وسیع‌تر و گسترده‌تر شده‌اند، پایگاه‌هایی را در طول محیط مشاهده خواهید کرد که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید شمشیر خود را تیز یا گاز ابزار ODM خود را پر کنید. همانند نسخه پیشین نیز برای نابودی تایتان‌ها، باید به نقطه حساس‌شان که پشت گردن‌شان است ضربه وارد کنید و برای سهولت کار، می‌توانید از ضربات ترکیبی استفاده کنید؛ برای مثال، ابتدا پاهای تایتان‌ها را هدف قرار دهید تا روی زانو بیفتند و سپس گردن‌شان را بزنید.

جدای از محتویات بخش تک‌نفره، بازی دارای یک بخش چندنفره مهیج است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند در دو تیم چهار نفره و حالت Annihilation با یکدیگر مبارزه کنند. یکی دیگر از مشکلات نسخه پیشین، این بود که نمی‌توانستید با شخصیت‌ها ارتباط مناسب برقرار کنید و حال شاهد ارتباط عمیق‌تر شخصیت‌های دنیای اتک آن تایتان هستیم. اخیرا بازی Attack on Titan 2 توسط وبسایت‌های معتبر دنیا مورد بررسی قرار گرفته و توانسته در قالب یک بازی قابل قبول ظاهر شود.

Attack on Titan 2

Attack on Titan 2

هاردکور گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

سیستم شخصی سازی بازی واقعا عالی کار شده و قرار دادن شخصیت‌ها در کنار یکدیگر بیش از حد انتظار واقع شده است. ترکیب این موارد با شخصیت‌هایی که به شما اجازه می‌دهند دوست‌شان داشته باشید و محتویات دیگر نظیر بخش آنلاین، نتیجه‌اش یک اثر روان و شگفت‌انگیز است که استودیو امگا فورس باید به آن افتخار کند.

دوال‌شاکرز: ۸۵ از ۱۰۰

Attack on Titan 2 یک بازی اکشن روبه‌جلو است، اما در بعضی از قسمت‌ها شاهد آهسته پیش رفتن روند داستانی، برای آن دسته از هوادارانی هستیم که می‌خواهند وقت بیشتری را با شخصیت‌های مورد علاقه خود سپری کنند.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

جدای از شروع خسته‌کننده، بازی Attack on Titan 2 گیم‌پلی‌ای هیجان‌انگیز با داستانی جذاب دارد که صحنه‌های احساسی‌اش می‌تواند احساسات شما را قلقلک دهد.

وندال: ۷۷ از ۱۰۰

بازی Attack on Titan اثر خوبی بود و نسخه دوم، تمامی ویژگی‌های نسخه اول را در اختیار دارد و آن‌ها را بهبود بخشیده است. اگر به دنیای AoT علاقه‌مند هستید، از این بازی خوش‌تان خواهد آمد.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

اینکه این بازی بسیاری از منابع نسخه ۲۰۱۶ خود را از بین برده بدین معنا است که برای فهمیدن داستان Attack on Titan 2 باید مراحل جانبی خسته‌کننده با دیالوگ‌های بی‌محتوا و کسل‌کننده را پشت سر بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده