نویسنده: علی مطوری
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

آپدیت جدید Call of Duty: WWII به همراه نقشه و حالت بازی جدید منتشر شد

جدیدترین آپدیت Call of Duty: WWII با تم برگرفته‌شده از روز سنت پاتریک امروز منتشر شد.

به مناسبت روز سنت پاتریک، جدیدترین آپدیت Call of Duty: WWII با حال و هوای این رویداد، امروز در دسترس همه قرار گرفت. این بروزرسانی شامل نسخه‌ی بازسازی شده‌ از نقشه محبوب Shipment بازی Call of Duty 4 و همچنین حالت جدیدی به نام The Leprechaun Hunt (شکار لپرکان) می‌‌شود.

Call of Duty: WWII

این رویداد که با نام Shamrock & Awe در بازی شناخته می‌شود تا تاریخ ۱۴ فروردين ادامه خواهد یافت و دو اسلحه جدید به نام های M-38 (ساب ‌ماشین‌گان) و MG 81 (لایت ماشین‌گان) به بازی اضافه می‌کند. همانطور که اشاره شد حالت جدیدی به نام The Leprechaun Hunt برای مدتی محدود در بازی قرار گرفته است که به همان مودهای محبوب Team Deathmatch ،Hardpoint و... مکانیکی جدید اضافه خواهد کرد؛ به این صورت که در هر مسابقه، یک لپرکان-زامبی در جایی از مپ مخفی شده و همه‌ی بازیکنان با شکار او می‌توانند سه Scorestreak مشخص‌شده‌ی کلاس خود را یکجا دریافت کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

از طرف دیگر دارندگان Season Pass بازی از همین حالا می‌توانند نقشه بازسازی شده‌ی Shipment 1944 را به طور رایگان دریافت کنند و بقیه بازیکنان هم در ۲۵ اسفند، قادر به دانلود این نقشه رایگان خواهند بود.

علاوه بر همه‌ی این ویژگی‌ها، استودیو Sledgehammer محتویات و رفع باگ‌های متعددی نیز در این آپدیت گنجانده است که با هم نگاهی به آنها می‌اندازیم:

  • افزایش تعداد سلاح‌ها و محتویات باکیفیت در هر آپدیت، تنوع بیشتر در انواع تزئینی آنها و همچنین یونیفرم مطابق با تم رویدادهای بازی
  • روش‌های جدید برای دریافت کردن سلاح‌ها: تنوع بیشتر در راه‌های دریافت سلاح‌های محبوب و نمونه‌های مختلف آنها با استفاده از Contract و Orderهای بازی، علاوه بر روش‌های قبلی مانند Weapon Collection و Supply Dropها
  • پایین آمدن احتمال دریافت آیتم‌های تکراری و بالا بردن تنوع جوایز دریافت‌شده در بسته‌های بازی
  • مجموعه‌ای جدید از آیتم‌ها برای شخصی‌سازی کاراکتر و سلاح‌های موجود در بازی
  • تغییرات مختلف در محتوای دریافت‌شده و اضافه نشدن Pistol Gripهای جدید به مجموع لوت‌های بازی
  • نوع جدید بسته یا همان Supply Dropهای بازی به نام Armory Drop که به شکل معامله‌ای عمل می‌کنند، اما برای به‌دست آوردن مقدار Armory Creditهای بیشتر مورد استفاده شما قرار خواهند گرفت

گفتنی است یکی از سلاح‌های محبوب بازی که به اصطلاح نرف یا تعدیل شده اسلحه‌ی اتوماتیک Volkssturmgewehr است که حالا لرزش بیشتر و میزان برد کمتری دارد، اما براساس گزارش‌های اولیه بازیکنان، همچنان بسیار قدرتمند است.

بازی Call of Duty: WWII هم‌اکنون به همراه بسته الحاقی اول خود روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده