نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ انتشار بازی Liar Princess and the Blind Prince مشخص شد

استودیو Nippon Ichi اطلاعات بیشتری را از بازی ماجراجویی Liar Princess and the Blind Prince به اشتراک گذاشت.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی از بازی جدید استودیو Nippon Ichi (سازنده مجموعه بازی‌های Disgaea) که با نام Liar Princess and the Blind Prince شناخته می‌شود، بودیم. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو اطلاعات بیشتری از این بازی نظیر تاریخ انتشار و پلتفرم‌های آن اعلام کرده است.

بازی Liar Princess and the Blind Prince یک بازی ساید اسکرولینگ ماجراجویی با طراحی‌های دو بعدی خیره‌کننده است که برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نام این اثر را می‌توان یک شرح مناسب برای داستان بازی به حساب آورد؛ زیرا این بازی داستان یک گرگ با قابلیت تبدیل شدن به به یک شاهدخت را روایت می‌کند که به طور تصادفی به چشم شاهزاده آسیب می‌زند و به دنبال آن، تصمیم به راهنمایی شاهزاده می‌گیرد تا از جادوگری که در اعماق جنگل زندگی می‌کند، درخواست کمک کنند. هر کاراکتر دارای مجموعه‌ای از توانایی‌های منحصربه‌فرد است که به آنها اجازه می‌دهد تا بر هرگونه خطر و مانعی اعم از دشمنان و پازل‌ها که در مسیر با آن مواجه می‌شوند، غلبه کنند.

بازی Liar Princess and the Blind Prince به دست یک توسعه‌دهنده خانم طراحی شده است که از سوی استودیو Nippon Ichi در یک مسابقه سالانه انتخاب شد. این بازی همزمان با بازی ترسناک Project Nightmare و ریمیک اولین نسخه بازی Disgaea معرفی شد و در تاریخ دهم خرداد‌ماه (۳۱ می) در ژاپن منتشر خواهد شد. در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی در غرب مشخص نشده است و باید زمان بیشتری را برای آن منتظر بمانیم.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده