نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

لورن کوهن احتمالا سریال The Walking Dead را ترک خواهد کرد

اخیرا اعلام شده به احتمال زیاد لورن کوهن تیم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را ترک می‌کند؛ زیرا شبکه AMC پرداخت حقوق برابر با مردان به او را اصلا قبول نمی‌کند.

به نظر می‌رسد که اخیرا خبرهای کم و بیش بد، گریبان سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را گرفته است. چندی پیش اعلام شده بود که لورن کوهن برای فصل جدید این سریال و به‌خصوص قسمت آزمایشی (پایلوت) آن با مسئولان شبکه AMC وارد مذاکره شده است. حال که این مذاکرات و گفتگوها به اتمام رسیده، به نظر می‌رسد که قرار نیست خبرهای خوبی به گوش برسد.

شبکه AMC و عوامل تولید سریال مردگان متحرک، برای ساخت فصل جدید و قسمت آزمایشی آن در حال حاضر، بازیگران بسیار بزرگ و محبوبی را برای حضور و ایفای نقش در آنها انتخاب کرده‌اند که بر اساس گزارش‌ها، نام لورن کوهن هم در بین آنها ذکر شده است. او در این سریال بسیار محبوب، نقش مگی را ایفا می‌کند. از زمانی که اعلام شد که قرار است در آخرین قسمت از نیم فصل اول سریال جاری، شخصیت محبوب این مجموعه تلویزیونی یعنی کارل گریمز کشته شود، تا به امروز لورن کوهن با جنجال‌ها و شایعه‌های مختلفی احاطه شده بود و دست و پنجه نرم می‌کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر محبوب عنوان کرده که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک این مجموعه تلویزیونی اقتباسی بر اساس کتاب‌های کامیک را ترک کند. 

در رابطه با این موضوع لازم به ذکر است که قرارداد فعلی این بازیگر تا پایان فصل هشتم سریال مردگان متحرک که در حال حاضر در میانه آن قرار داریم تنظیم شده است و در این مذاکره خود با مسئولان شبکه عنوان کرده که علاقمند به افزایش دستمزد در فصل آینده است. این موضوع به این معنی است که او دوست دارد دستمزد برابر با بازیگران مرد هم‌تراز خودش در این سریال یعنی اندرو لینکولن و نورمن ریداس دریافت کند. این بازیگران دستمزد واقعا چشمگیری را بابت ایفای نقش خود در سریال The Walking Dead دریافت می‌کنند؛ حتی بیشتر از هر فرد دیگری در این پروژه. با این حال زمانی که لورن کوهن درخواست خود را به عوامل شبکه اعلام کرد، آنها از پرداخت دستمزد اینچنینی خودداری کردند و تنها افزایش جزئی در حقوق او را در این مذاکرات برای یک قرارداد طولانی مدت به میان کشیدند. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که اگر کوهن دیگر حضور در این سریال را قبول نکند کاملا طبیعی است و از این بابت حق دارد.

با این حال، باید به این موضوع هم توجه کرد که اینگونه موارد پیش آمده، در مذاکرات و گفتگوهایی اینچنینی کاملا یک امر معمول است و شاید کوهن این بازی را به راه انداخته تا بتواند فرصت ارائه یک قرارداد بسیار بزرگ با دستمزدی هنگفت را برای خود به وجود بیاورد. در پی این مذاکره، این شبکه کابلی پیشنهاد دیگری برای دستمزد آینده این بازیگر مطرح کرد، اما تا به این لحظه هنوز هیچ خبر جدیدی درباره مذاکره آنها مطرح نشده است. البته این موضوع هم جالب توجه است که لورن کوهن از زمان پایان مذاکره تا به این لحظه با جلسات گفتگوی مختلف و پیشنهادهای متنوع بسیار زیاد، خود را سرگرم کرده است. در نهایت، به نظر نمی‌رسد که او به نقش اصلی یک سریال بسیار محبوب و همچنین افزایش دستمزد هنگفت، «نه» بگوید. با این حال در این برهه از زمان ما باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما در عین حال هم باید خود را برای هر اتفاقی آماده کنیم و اگر در آینده‌ای نزدیک مگی در این مجموعه فوت کرد، نباید اصلا تعجب کنیم.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده