// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶

یوبیسافت از پرداخت های درون برنامه ای پول زیادی به دست آورده است

با توجه به گزارش مالی کمپانی یوبی‌سافت، مشخص شد که این کمپانی از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای توانسته درآمد خود را افزایش دهد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Origins) گزارش مالی خود را منتشر کرد و با توجه به گزارش مالی یوبی سافت، مشخص شد که این کمپانی از طریق پرداخت‌های درون برنامه توانسته درآمد خود را افزایش دهد. به‌عبارتی محتویات پولی داخل بازی نقش یک افزایش‌دهنده سوددهی را برای کمپانی ایفا کرده‌اند.

به‌طور دقیق‌تر کمپانی یوبی‌سافت در جریان ۹ ماه گذشته توانسته ۳۱۸ میلیون یورو از بخش سرمایه‌گذاری بازیکنان کسب کند. همچنین اعلام شده این رقم ۸۷.۴ درصد بیشتر از این بازه زمانی در سال گذشته است. از طرفی درآمد یوبی‌سافت از سرمایه‌گذاری بازیکنان ۲۶.۷ درصد درآمد کلی این کمپانی را تشکیل می‌دهد که این رقم در بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۲۰.۹ درصد بوده است.

گزارش مالی یوبی‌سافت

یوبی‌سافت معتقد است که محتویات داخل بازی، به سطح‌های پایین‌تری از بازاریابی و تحقیق و توسعه نیاز دارد. برای مثال همانطور که در عکس بالا مشخص است، پوسته آتشین برای اسب بایک در بازی Assassin's Creed Origins، برابر با ۱۵۰۰ هلکس (پول داخل بازی) است که تهیه این میزان هلکس ۱۵ یورو قیمت دارد.

حال بخش سرمایه‌گذاری بازیکنان در یوبی‌سافت شامل همین محتویات و بسته‌های الحاقی پولی داخل بازی می‌شود. البته ناگفته نماند که اشتراک‌های مختلف و تبلیغات نیز جزو همین شاخه قرار می‌گیرند. همچنین در عکس بعدی می‌توانید مقایسه بخش سرمایه‌گذاری بازیکنان در سه کمپانی یوبی‌سافت، اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) و الکترونیک آرتز (Electronic Arts) را مشاهده کنید.

گزارش مالی یوبی‌سافت

تمام صحبت کمپانی یوبی‌سافت این بود که وقتی بخش سرمایه‌گذاری بازیکنان را با درآمد پرداخت‌های درون برنامه‌ای ترکیب می‌کنیم، شاهد سودهی خواهیم بود. در کنار این موارد، مشخص شد که بازی Rainbow Six Siege در ماه دسامبر توانسته بازیکنان فعال ماهانه خود را به بیشترین مقدار خود برساند و این دستاورد بزرگی برای بازی‌ای است که در دسامبر ۲۰۱۵ عرضه شده است. از طرفی این دستاورد به یوبی‌سافت کمک می‌کند که با ارائه محتویات جدیدتر، سود بیشتری کسب کند.

در جریان گزارش مالی یوبی‌سافت از آلن مارتینز، مدیر مالی یوبی‌سافت، در مورد جعبه‌های لوت نیز پرسیده شده و وی اعلام کرد که جعبه‌های لوت، سوالی میان کیفیت و انتخاب است. در ادامه وی اعلام کرد که محتویات یوبی‌سافت برای کاربران‌اش، دارای کیفیت مناسبی هستند و سایر آیتم‌های پولی، پرداخت‌های اجباری نیستند و خرید آن‌ها لزومی ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده