// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Assassin's Creed Origins دو برابر نسخه Syndicate فروش داشته است

با توجه به جلسه گزارش مالی کمپانی یوبیسافت، بازی Assassin's Creed Origins دو برابر نسخه Syndicate، فروش داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی و جلسه سرمایه‌گذاران کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Origins) مشخص شد که این بازی توانسته فروش بسیار خوبی را کسب کند.

در جریان این جلسه خبری ایوس گیلموت، مدیر عامل یوبی‌سافت و آلن مارتینز، مدیر مالی یوبی‌سافت، اطلاعاتی از فروش بازی Assassin's Creed Origins را منتشر کردند. با توجه به صحبت‌های گیلموت، نسخه Origins توانسته دو برابر بازی Assassin's Creed Syndicate فروش داشته باشد. البته این میزان فروش با توجه به بازه‌های زمانی مشابه است.

در ادامه مارتینز نیز اعلام کرد که فروش سیزن پس بازی Assassin's Creed Origins نیز بیشتر از نسخه Syndicate بوده و کاربران بیشتری، جدای از بازی اصلی، سیزن پس Assassin's Creed Origins را نیز تهیه کرده‌اند.

بازی Assassin's Creed Origins توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در خلاصه نقد خود نوشت:

یوبی‌سافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده