// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

احتمالا نینتندو سوییچ عمری بیش از ۵ سال داشته باشد

در جریان سوال و جواب سرمایه گذاران نینتندو، شیگرو میاموتو اعلام کرد که طول عمر نینتندو سوییچ امکان دارد بیش از پنج سال باشد.

معمولا زمانی که یک کنسول عرضه می‌شود، ۵ الی ۶ سال طول می‌کشد تا شاهد کنسول بعدی باشیم و در این میان شاید تغییراتی در بازه زمانی طول عمر یک کنسول رخ دهد و این گفته برای سه کمپانی کنسول سازی بازی‌های ویدیویی صدق می‌کند. در این میان کمپانی نینتندو معتقد است که نینتندو سوییچ پتانسیل این را دارد که بیش از پنج سال در صنعت بازی‌های ویدیویی باقی‌بماند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شیگرو میاموتو، خالق مجموعه Mario، در سوال و جواب سرمایه‌گزاران اعلام کرد که نینتندو سوییچ به‌واسطه قابلیت‌های هیبریدی‌اش و همچنین محتویات مختلفی که برای آن عرضه خواهد شد، پتانسیل‌ این را دارد که برای سال‌های طولانی به‌موفقیت خود ادامه دهد. میاموتو در این باره می‌گوید:

زمانی که به این مورد فکر می‌کنید که چه کارهایی با نینتندو سوییچ به‌عنوان یک دستگاه بازی می‌توان انجام داد، متوجه خواهید شد که قابلیت‌هایی دارد که سایر کنسول‌ها فاقد آن هستند. از طرفی نینتندو سیستمی دارد که به موجب آن توسعه دهندگان می‌توانند این ویژگی‌ها را در ساخته‌های خود لحاظ کرده تا تجارت نینتندو سوییچ و بازار آن همیشه داغ باقی بماند.

شیگرو میاموتو در ادامه‌ی صحبت‌هایش افزود:

تا به امروز، عادت شده که طول عمر یک کنسول پنج الی ۶ سال باشد ولی بسیار جالب می‌شود اگر ما بتوانیم این طول عمر را گسترش دهیم. من فکر می‌کنم شما باید این مورد را در نظر بگیرید.

در ادامه این جلسه نیز شینیا تاکاهاشی، مدیر عامل کمپانی نینتندو اعلام کرد که نینتندو در حال همکاری با سازنده‌های جوان‌تر کمپانی است تا بتواند بازی‌هایی را خلق کند که هم جالب و سرگرم کننده باشند و هم اینکه بتوانند قشر وسیعی از مخاطبان را جذب خود کنند.

پس از عرضه نینتندو سوییچ، شاهد گردهمایی تیم‌های توسعه دهنده‌ای هستیم که حاصل تلاش چندین و چند ساله کمپانی و تمرکزشان روی ساخت آثار مختلف است.

کنسول Wii U در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد و ژانویه ۲۰۱۷ تولیدش متوقف شد. حال نینتندو سوییچ تنها در ۱۰ ماه از کل فروش Wii U پیشی گرفت و اگر پیش‌بینی‌های نینتندو درست باشد، امکان دارد نینتندو سوییچ تا سال ۲۰۲۳ و پس از آن همچنان پشتیبانی شود. با تمام این تفاسیر باید منتظر آینده و اتفاق‌های غیر منتظره‌اش بمانیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده