// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه فیزیکی بازی Flipping Death در بهار عرضه خواهد شد

استودیو Zoink Games، سازنده بازی Flipping Death، اعلام کرد که نسخه فیزیکی این بازی در بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Zoink Games، سازنده بازی Flipping Death، اعلام کرد که نسخه فیزیکی این بازی در بهار سال جاری میلادی روی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی Flipping Death اثر تازه معرفی شده استودیو زوینک گیمز است که از نظر جلوه‌های بصری و هنری، شباهت زیادی به بازی Stick It To The Man دارد که فوریه سال گذشته برای نینتندو سوییچ عرضه شده بود.

در گذشته قرار بود بازی Flipping Death در سال ۲۰۱۷ عرضه شود، اما عرضه بازی تا بهار ۲۰۱۸ تاخیر خورد و حال، تیم سازنده اعلام کرده که در جریان همکاری‌اش با کمپانی Rising Star Games، آن‌ها قادر خواهند بود تا بازی را به صورت فیزیکی نیز در همان روز عرضه جهانی برای PS4 و Nintendo Switch عرضه کنند. همچنین در ادامه مشخص شد که نسخه فیزیکی بازی شامل دو بسته کارت از شخصیت‌های بازی خواهد بود که روی آن‌ها بیوگرافی و یک کد قرار دارد که با استفاده از کد مورد نظر در بازی، کارت شخصیتی را که دارید آزاد خواهید کرد.

کمپانی Rising Star Games وظیفه نشر نسخه فیزیکی بازی SteamWorld Dig 2 را نیز بر عهده دارد که بلافاصله پس از این بازی، خبر دریافت حق نشر بازی Flipping Death نیز منتشر شد. مارتین دفریز، مدیرعامل کمپانی Rising Star Games در باره همکاری‌اش با استودیو Zoink Games می‌گوید:

باعث افتخار است که با استودیو خلاق و هنرمند Zoink Games در حال همکاری هستیم. اینکه بتوانیم بازی Flipping Death، جدیدترین ساخته این استودیو را در قالب نسخه فیزیکی با آیتم‌های مختلف عرضه کنیم، به ما اجازه این را می‌دهد که به جامعه کاربری و هواداران Zoing Games، خدمت کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده